Koniec marca 2016  – jak czas szybko mija

Wysylajacy anonim pisze:
Nie szukam prawdziwej milosci bo jest zbyt wyidealizowana a ja jestem bardzo praktyczny.
Chyba ja nie jestem osoba, ktora szukasz. Ja wiem jakie wady mam I znam duzo twoich wad. Chcialem pojsc na jakis kompromis ale z Toba wydaje sie to byc niemozliwe. Nie moge udawac cos bo mi sie nie chce. Szukam osoby wyposrodkowanej. Moge pomoc jakiejs osobie z problemami psychicznymi ale nie jestem w stanie wynagrodzic jej wszystkie krzywdy jakich doznala.
Nie zamierzam sie kajac. Jezeli cos nie dziala na samym poczatku to jest mala szansa aby to dzialalo pozniej. Kazdy ma taki los na jaki sobie zapracowal/a. Dlaczego ma taki a nie inny los? Dlatego bo ta osoba dokonywala wyborow i po prostu zle wybrala. Czlowiek dokonuje wiele wyborow codziennie. Jedne sa dobre inne sa zle. Dobrze jest wtedy jezeli zrobi rozliczenie pod koniec dnia i dobre wybory przewazaja nad zlymi.
Myslalem ze jestes fajna dziewczyna I ze podziele sie z Toba moimi dobrymi wyborami (moim szczesciem) ale Ty chcesz abym zaakceptowal twoje zle wybory I sie dostosowal do Ciebie. Ja nie moge tego zrobic bo moje dobre wybory procentuja I daja mi dobre zycie. Nie szukam aby ktos mnie kochal lub abym ja kochal ta osobe. Mi wystarczy ze ktos mnie lubi I to wszystko. Lubie miec poukladane zycie I miec poczucie szczescia. Mi to wystarczy. Jezeli szukasz cos wiecej to masz zly adres.

Leave a Reply

