Srodek uspokajajacy/antyalergiczny.  Na poczatku dala mi go bratowa w Polsce. Podobniez :)))  wyostrza jej umysl  :))))). Ciekawe w jaki sposob???? 🙂

W moim przypadku wywoluje mary nocne = snilo mi sie ze rozmawialem z Hitlerem.  :))))

Ciekawe jak srodek przytlumiajacy wyostrza umysl???  :))))   Ale moze dla jednej osoby to co jest gorzkie dla innej smakuje jak cukier.  W kazdym razie nie radzilbym tego brac schizofrenikom. :)))))

A wogole to byla wczoraj przepiekna pogoda i w pelni ja wykorzystalem nie siedzac w domu.

Jednak hydroxizinum nie bede bral bo nie chce rozmawiac z Hitlerem. Niech sobie z nim pogada ktos inny. :)  A tak na marginesie to jak kiedys udawalem Hitlera to wszedl mi na dlugi  czas akcent niemiecki. Wiec bylo tak smiesznie ze mowilem po angielsku z akcentem niemieckim. :)))

W Australi wlasnie dojrzewaja truskawki.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: