Samodyscyplina.

Poniewaz jestem sam (moja zona umarla) to moje zycie zmienilo sie diametralnie. Oczywiscie mam wiecej obowiazkow itd ale jednoczesnie nie obcuje z druga osoba.

Czyli mam mniej stymulacji w postaci dzwieku, widzenia i wymiany uczuc.

Aby nie zglupiec zaczalem samodyscypline.  Oczywiscie jestem swiadom ze musi ona byc na wielu poziomach ale musze zaczac od czegos.

Miedzy innymi biegam 3 razy dziennie na krotkich dystansach. Ostatni bieg mam o 22-ej lub 23-ej czyli przed pojsciem spac. Ulatwia to zasniecie. Mam bardziej dotleniony mozg przed zasnieciem.

Musze przeorientowac cale swoje zycie.

Kurcze spotkalem Chinczyka -turyste, ktory porozumiewal sie ze mna za pomoca telefonu. Ja mowilem po angielsku a jego komorka przetwarzal to na chinski a skoleji on mowil to komorki po chinsku I komorka przetwarzala to na angielski.

raz spytal sie : Ile mysle ze ma lat?    wiec bez kurtuazji powiedzialem ze jakiec 55 a on mial 67 I zaczalem mu bardzo zazdrosci. Ja wygladam starzej od niego.

Ale zabralem sie tez bardziej za hygiene tzn dbalosc o wlosy I zmarszczki na twarzy itp. Ta motywacje zawdzieczam temu Chinczykowi. :))))))

Leave a Reply

