Moja praca w Australi.

Siedze sobie w domu ogladam filmy , slucham muzyki, pracuje w ogrodzie a w miedzyczasie wykonuje prace tlumacza przez telefon na cala Australie przez Call Centre.🙂 Czyz nie jest to super praca?🙂

 

Tadek żyjesz ? Ja od tygodnia nie mam netu ! Łapie wi fi w pracy ale słabo , nawet jeszcze nie zdążyłam obejrzeć twoich filmików.
,co słychać ?
Ja sie wkurzyłam bo wczoraj dostałam rozliczenie czynszu półroczne i mam doplaty1700 zł wynika ona głownie z ogromnego zużycia wody ! No słuchaj wyszło mi 62 kubiki na pol roku !
To jast extremalnie duzo , az nie realne na 2 osoby ( mówiłam ci ze mieszka u mnie kolezanka )
Teraz musze próbować wykłócić sie ze wspólnota mieszkaniowa o obniżenie tego ! Wydaje mi sie ze albo cieknie jakas rura albo cos ,
Kurde 1700 to dobra wycieczka !
Miłego dnia

 

O kurde   nawet ja przy calorocznym podlewaniu ogrodu nie zuzywam tyle.  Alb ci pekla rura lub ktos =inkasent jebnal sie w odczycie licznika.   WEZ SOBIE ODCZYT Z POPRZEDNIEGO RACHUNKU I TERAZ I SAMA ZROB ODCZYT LICZNIKA.
Widzsz ja z tego powodu nie mieszkam w jakims apartamencie bo wtedy  sa dodatkowe koszta. Wtedy nie mialbym za co podrozowac. Poza tym nie lubie miec cos wspolnego z jakas wspolnota mieszkaniowa bo to chuj i kamieni kupa. To taka mala komuna.

Cos wesolego.
Beata jak wyciagne kopyta to sie w srodku zasmiardne.  To potrzebuje kogos aby polecil sluzbom sanitarnym aby mnie zeskrobali z poodlogi i spalili i resztki wyjebali do morza.
To za ta usluge powiadomienia tych sluzb i policji bym Ci wyasygnowal jakies fundusze na podroz dookola swiata. Co Ty na to?
Tadeusz

Comments on: "Moja praca w Australi." (8)

  1. pozazdroscic… musisz tylko zadbac aby Ci telefonu nie odcieli bo wtedy lipa Panie😉

  2. no to wtedy klienci musza tez sie wstrzymac I dzwonic dopiero jak bedzie tlumacz czyli ja.🙂

  3. seks z mlodymi laskami to jak eliksir. Dlatego kosciol zabrania tego. Ale ja chce grzeszyc a potem wykupic odpust =ale biskupowi laski nie obciagne.

  4. jak kiedys bylem ministrantem to donosilem na wszystkich wiesniakow z naszej wsi. Ksiadz mnie bardzo lubil I wyroznial.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: