W Polsce leje wiec

Wiec spedze wakacje w nastepnym roku dokladnie w takim samym terminie jak w obecnym. Wtedy unikne deszczu bo za bardzo za nim nie przepadam.🙂 Czyli znowu polece pod koniec maja i pobede do konca czerwca.

Niestety to glownie Polska w Europie ma teraz taki niesympatyczny klimat. Nie dosc, ze pol roku to zima to jeszcze lato jest tez do dupy bo albo leje lub jest mokry tropik i czlowiek poci sie co nie miara. Niektore pociagi sa tam klimatyzowane ale druga polowa niestey nie.

Dziekuje losowi, ze mieszkam gdzie mieszkam bo przepadam za sloncem.

Glownym mankamentem pobytu w Polsce jest dla mnie palenie tam papierosow. W Australi sa astronomicznie drogie wiec nie pale i to wychodzi mi na zdrowie.

Mojej zmarlej zony nawet rak pluc nie odstraszyl od dalszego palenia. Zona mojego brata ciotecznego tez wlasnie zmarla na raka pluc. Zawsze pamietam ja odpalajaca jednego papierosa od drugiego.

Leave a Reply

