Poznalem Polakow (on z Warszawa -Woli czyli moj krajan a ona z Lodzi. Zaprzyjaznilem sie I wyglada na to, ze przyjazn moze zaowocowac. Chca mnie nawet podwiesc na lotnisko chociaz sie od tego wzbraniam bo mam prawie pusta walizke wiec podroz na lotnisko pociagiem wcale mnie nie przeraza. Moge im pozwolic to zrobic pod warunkiem ze ja innym razem na lotnisko podwioze ich. Dzien zaczal sie od drobnego deszczu I zimna a popoludnie jest przepiekne. To lubie w Australi w moim stanie Western Australia, ze pogoda jest tak ladna jak na wyspach greckich. Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy ze klimat w Australi jest dosc zroznicowany. Moje okolice maja klimat srodziemnomorski czyli taki jak na Sycyli lub wyspach greckich. Nie chcialbym mieszkac w stanie Queensland bo tam jest klimat tropikalny. Natomiast na Tasmani jest dosc zimno. Na tamtejszych wyzynach pada nawet snieg. Tak samo snieg pada teraz w Gorach Blekitnych (=Blue Mountains).

Majac nowych przyjaciol w poblizu bede sie nawet czul lepiej. Wiem ze niestety niekiedy trzeba bedzie wypic wodeczke ale trudno jakos to zniose. Nie moge robic wyglupow jakie robie tutaj (=nie wszyscy to lekko przyswajaja). Nowi znajomi maja mi szukac zony ale ta  nowa znajoma co przylecviala aby wyjsc za faceta takiego jak ja, jest dosc smutna.

Wielu ludziom dosc ciezko jest zaakcweptowac pojecie I doswiadczenie PUSTKI. Pustka w Australi ich przeraza. Ja sie do niej nawet dobrze przystosowalem ale zabiera lata aby ja przyswoic I polubic I stwierdzic ze jest O.K. Ja jestem ogolnie osoba pozytywna I optymistyczna. Wiem ze jest bariera bo jestem nie wierzacy I wyznaje filozofie buddyjska ale bez wiary w jakies rzeczy nadprzyrodzone. Nie wierze w reinkarnacje. Tak wlasciwie to reinkarnacja jest w hinduizmie, Natomiast w Buddyzmie jest rebirth (=nowe narodziny =odrodzenie sie) Sam tego nie rozumiem bo w Buddyzmie jest nacisk aby wyzbyc sie ego. Wiec jezeli ma byc pozbycie sie ego to po co odrodzenie sie? Reinkarnacja ma bardziej uniwersalne znaczenie. Wiec jezeli Buddyzm jest oparty na Hinduizmie w taki sam sposob jak Chrzescijanstwo oparte jest na Judaizmie to po co Buddyzm wyznaje REBIRTH a nie REINKARNACJE?

Zaszalalem I kupilem duzo ubran w tonacji granato-niebieskiej.  Zdazylem obejrzec 90 odcinkow Wspaniale Stulecie. Jadzce sie nie podoba, mowi ze nudne ale ja uwazam, ze jest w porzadku. Zawsze to lepiej niz ogladac Czterech Pancernych.

Mam prosbe bo pisze tu w programie, ktory probuje zamienic slowa na angielskie. Jak moge wyjsc z tego programu I pisac znakami polskimi?

Leave a Reply

