A juz w piatek lece do Polski. Przydaloby mi sie troche wolnych dni aby posprawdzac rzeczy. Pomimo, ze jest zima I nieraz pada deszcz to musze zostawic automatyczne podlewanie roslin bo moze byc anomalia I deszcz moze nie padac przez miesiac I wtedy wszystkie moje cenne rosliny padna. W domu zostawiam automatyczne wlaczanie swiatel.

Ale I tak jak ktos widzi ze w kazdy wtorek nie sa wystawione na ulice kosze ze smeciami to znaczy ze nikogo nie ma. Nie chce mi sie studiowac systemu alarmowego jaki ma ten dom. Nie mam takiej paranoji. Ubezpieczenie I tak nie byloby wazne bo ktos musi przyjezdzac I sprawdzac dom od czasu do czasu a ja mieszkam z dala od siedlisk Polakow. Na szczescie dom jest naprzeciwko szkoly wiec kamery szkolne, ktore chronia dzieci chronia tez moj dom.. Jezeli ktos wlamie sie to glowne rzeczy jakie moge stracic to rzeczy elektroniczne a one I tak sa nizszej lub takiej samej wartosci jak skladka ubezpieczeniowa.

Jest blisko oceanu I male zalesienie to mala szansa aby dom zniszczyl ogien. Kiedys widzialem systemy elektroniczne ktore pozwalaja na obserwowanie domu nawet jak sie jest za granica za pomoca kamer I  roznych wlacznikow  przez internet. Niemniej lek przed utrata rzeczy jest sprzeczny z filozofia Buddyzmu. Jezeli ktos ukradnie dana rzecz to znaczy ze byla mu potrzebna I nalezy sie z tego cieszyc. To jest zasada milosierdzia. :))))))

Dzisiaj odwiedzilem stare tereny gdzie spedzilem tyle lat poruszajac sie tam z Wanda. Nie lubie ich I nie czuje tesknoty za nimi. Moje nowe miasto jest absolutnie nowe I ladniejsze. I ten sympatyczny chlod od oceanu. Jak jest wiekszy przyplyw to slysze w nocy przez okno  jak fale groznie wala o brzeg. Kazdy czlowiek jest przypisany do jakiegos miejsca. Ja mam je dwa -jedno to moj dom w Australi, drugie to dom w Milanowku pod Warszawa. Ale lubie jeszcze pare innych miejsc. Ciagle latam na Bali bo jest oddalone o 5 godzin lotu. mam tam ulubiony hotel I ulubiona restauracje. Lubie tez wyspy niedaleko Phuket (Tajlandia) ale wolalbym tam latac z druga osoba. Na Bali tez place za hotel dwuoosbowy chociaz sam tam mieszkam.

Leave a Reply

