Wybaczam,ale widać że jesteś oszustem internetowym,ponieważ wcześniej podawałeś że jesteś bogaczem,a teraz widać,iż wiążesz koniec z końcem.Na moje oko to szukasz sobie bogatej kobiety.Tak apropo to ja,np. bym Tobie walnęła w twarz i powiedziała Ci że jestem nieświadoma tego.Można sobie coś pomyśleć,ale to nie znaczy,że musisz od razu to mówić drugiej osobie.Pilnuj się czasami.

Pracuję w call centre.Mam pieniądze dla siebie i dla mojej ukochanej rodziny.Nie mam zamiaru z Tobą pisać,ponieważ jesteś oszustem,gburem i chamem.

PS:Zmień swoje zdjęcie profilowe,bo wyglądasz na nom jak ostatnia sierota

Pozdrawiam

Stefania

Ja nie wyglądam jak jakiś pogański bożek.Przynajmniej umiem język polski,a ty go tak kaleczysz,więc siedź tam w swojej Australii i razem ze swoim pieskiem się udławcie kiełbasą.Stary chłop a zachowuje się jak bezmyślny gówniarz.Nie masz za grosz szacunku do kobiety.Wstyd.Pacan.Sikaj dalej do swojej konewki(huehuehue).

Bujaj się mendo!
Stefania🙂

dobrze ze moglas sie odgryzc….widac ze mialas z tym problem przez taki dlugi czas. To dobrze ze sie odgryzlas bo nie bedziesz miala raka mozgu.

Ty mnie do niczego tez nie jestes potrzebna bo jestes brzydka I stara I wiem dlaczego facet Cie opuscil bo jestes zolza.

Stefanio
Zaczynam Cie coraz bardziej lubic. Dlaczego czasami piszesz po niemiecku? Bo jestes Slazaczka?
Ten pies to nie byl moj = ja go ukradlem a potem oddalem pewnym Chinczykom co kupili ode mnie dom.
W sumie Stefanio to nie wiesz jaka wersja mnie jest prawdziwa I czy nie nabijam sie z Ciebie. :)))))))
Gdybys byla ladniejsza to bym Cie przelecial. :))))))

Australia zatrudnia w Call Centre ludzi z Indii. Nie wiedzialem ze wy w Polsce tez to robicie jako niewolnicy.

Leave a Reply

