Listy Milosne.

Moj Ty jedyny. Tak Nie podobales sie mi od samego poczatku. Mezczyzna musi miec to cos co Tobie brakuje. Nie chodzisz takim krokiem  abym sie zakochala w Tobie. Wiem  ze sie slinisz na moj widok. No coz. Jestem piekna kobieta ale nie kazdemu daje. Moje piersi sa spragnione pieszczoty…ciagle pamietam jak Rysio Marucha przycisnal mnie do sciany pod naszym domem kultury I odczulam pelen odlot. Penis zaplatal mu sie w suwaku rozporka ale pokonal ta przeciwnosc I dzgnal mnie niczym ….wszystkie gwiazdy pojawily mi sie w oczach chociaz niebo bylo zachmurzone….a on rznal mnie jak plug tnie ziemie I zapladnia ja pod wiosenne zboza sianie. Moja glowa uderzala o sciane ale nie moglam mu powiedziec aby przestal bo  dostalam porazenia mozgowego. Na szczescie nie na stale bo zamienilo sie w widzenie swietej Katarzyny.
Tadku
Jestes dupa wolowa I to wszystko co moge powiedziec o Tobie. Jakbys mi sie podobal to od razu skoczylabym z Toba do lozka. Wybacz. Nasze TETE A TETE dobiega konca. Odwal sie I juz nie pisz do mnie. Nie bede Twoja I nigdy nie bylam I nie bede. Bardzo dxiekuje zainteresowanie moja osoba ale sam wiesz ze prawa przyrody sa nieublagane =albo chce sie rżnąć z moim facetem albo nie. Ty nim nie jestes. Jestem w trudnym okresie odchodzenia od mojej kobiecosci = mam fale goraca I zimna. Rzucam sie od sciany do sciany I patrze jak juz leca bociany.
Tadziu   Mozna bylo inaczej. Gdybys nie byl ordynarny tobym dala Ci sie popiescic ale jestes cham I to wszystko co moge powiedziec.
Mariola. (nie twoja)
Wiem ze uzywam za duzo kitu od okien aby poprawic moje ubytki w urodzie. Jezeli nie chcesz to przestane.
Bardzo mi przykro ze powiedziales ze sie brzydko ubieram. Tak sie ubieraja wszystkie elegantki w naszej wsi.
Tak, Bedziesz mogl spalic te moje ubrania koloru zielonego I brunatnego. Co jeszcze chcesz moj przesladowco werbalny?
Wiem ze zasluzylam na 10 uszczypniec w moja dupe. Ale zauwaz ze moja dupa niedlugo bedzie Twoja wiec traktuj juz ja jak swoja I nie szczypaj mnie za bardzo.
Wiesz, sama zastanawialam sie co bedziesz mial w zamian wykupienia wycieczki dla mnie? Na poczatku myslalam ze robisz to z powodow altruistycznych I ze Ci zal mojego polozenia finansowego.
Jezeli chcesz seks to wybacz ale nie chce sie zeszmacic. Wiec wole juz zostac twoja wybranka losu I dac Ci…….moja reke. Dupe tez ale to bedzie pozniej.
Tadku jestes taki fajny I naprawde Cie lubie ale jeaszcze nie miluje. Oj moj Ty chlopino…..Tadziu wyposciles sie seksualnie = czuje to na odleglosc.Ciagle poruszasz (nie to nie czasownik od seksowania) sprawe zblizen intymnych co dla mnie osoby powsciagliwej jest trudne do przekłnieńcia. Tadziu kochaj mnie taka jaka jestem. Przyjde do Ciebie taka jaka jestem cala gola I bardzo wesola I stane w progu abys rzucil sie po moje nogi I powiedzial: Mariolo czys Ty juz moja? czy moje oczy bledza w swych bielmach I nie moga Cie rozpoznac?.
czytaj uwage ponizej. Mariola jednak nie miala litosci.

Comments on: "Listy Milosne." (1)

  1. Cos widze ze Mariola poszla na wojne totalna ze mna czyli maksymalne wyniszczenie. Wobec takiej sytuacji musze zrobic odwrot moich oddzialow. Uratowac te co mozna, zrobic przegrupowanie I dokonac odwrotu.
    Czy 10 gejow zalecajacych sie do mnie na portalu randkowym mogloby troche odpuscic =ja nie daje dupy = szukam dupy ale zenskiej.
    Wasza najlepsza/najgorsza randka
    Tutaj możecie pisać o Waszych najfajniejszych randkach, jak również o tych, które były totalną porażką.🙂
    Mariola rzucila mnie jak zwiedly lisc kasztanu. Nie chciala mojej meskosci az po same kosci.
    Zdeptala ten lisc, ktory nic jej nie zawinil aby moc swe czary na innych wysilic.

Leave a Reply

