Happy New Year to everybody.

Szczesliwego Nowego Roku wszystkim.   U mnie dosc goraco a jest tylko pozna wiosna wiec lato sie oficjalnie jeszcze nie zaczelo.

Moj mandarynski  (chinski) polepsza sie. Znam coraz wiecej slow.🙂

 

tez jestem  wierna, spokojna i tolerancyjna mezczyzna  .Lubię chodzić na spacery.Staram się rozwiązywać wszelkie problemy.Nie cierpię kłamstwa i fałszywości.
jestem bardzo zadbana mezczyzna    = byc Warszawa  w czerwcu 2016    moze cie lubic  ?????Jestem wierna, spokojna i tolerancyjna  mezczyzna.Lubię chodzić na spacery.Staram się rozwiązywać wszelkie problemy.Nie cierpię kłamstwa i fałszywości.Jestem wierna, spokojna i tolerancyjna.Lubię chodzić na spacery.Staram się rozwiązywać wszelkie problemy.Nie cierpię kłamstwa i fałszywości.
Ten tekst sciagnalem od jednej kolezanki na  hello.pl

Leave a Reply

