nie lubie poniedzialkow

Nie lubie poniedzialkow
iNastawilem dwa budziki I sie obudzilem. Lal niesamowity deszcz. Polecialem na zewnatrz aby wlaczyc ogrzewanie wody bo jak je  zostawiam na chodzie na noc
 to sa duze rachunki za gaz, wzialem prysznic. Niestety wlozylem dwie koszulki z poliestru, ktore musze szybko zuzyc I wy-c bo juz nie lubie poliestrow a mam duzo rzeczy z bawelny pierwszego sortu     Wzialem duzy parasol I polecialem do autobusu.. Niestety ze wzgledu na wczesna pore musialem zaplacic za autobus = byla 7:30 a w przypadku rencistow I emerytow bezplatne przejazdy zaczynaja sie o 9-tej rano \nie lubie jezdzic aby tlumaczyc w Opiece Spolecznej bo widze tam beznadziejne typy
Pogoda zrobila sie znowu piekna co polepsza czlowiekowi nastroj. Niestety nie wyspalem sie I czuje sie zdolowany
mam problemy z panelami slonecznymi bo okazalo sie ze mam duze dofinansowanie od panstwa a jezeli zainstaluje wiecej to to strace = dosc skomplikowane do wytlumaczenia..  w ostatnim roku mialem dofinansowanie do kazdego wyprodukowanego przeze mnie kilowata = dosc duze bo 50 centow za kazdy kilowatt I dostalem tysiac dolarow ktore byli mi winni do tylu
P.  powiedzial mi ze ma zapotrzebowanie w postaci 3 stosunkow dziennie!!!! Ciekawe skad ma tyle spermy????? Ostatnio P. pomieszkiwal w krakowie. Chcial zostac tam wykladowca ale sie nie zalapal Moze przy 3 stosunkach dziennie powienien byc prostytutem obslugujacym starsze kobiety???
Nastawilem dwa budziki I sie obudzilem. Lal niesamowity deszcz. Polecialem na zewnatrz aby wlaczyc ogrzewanie wody bo jak je  zostawiam na chodzie na noc
 to sa duze rachunki za gaz, wzialem prysznic. Niestety wlozylem dwie koszulki z poliestru, ktore musze szybko zuzyc I wy-c bo juz nie lubie poliestrow a mam duzo rzeczy z bawelny pierwszego sortu     Wzialem duzy parasol I polecialem do autobusu.. Niestety ze wzgledu na wczesna pore musialem zaplacic za autobus = byla 7:30 a w przypadku rencistow I emerytow bezplatne przejazdy zaczynaja sie o 9-tej rano \nie lubie jezdzic aby tlumaczyc w Opiece Spolecznej bo widze tam beznadziejne typy
Pogoda zrobila sie znowu piekna co polepsza czlowiekowi nastroj. Niestety nie wyspalem sie I czuje sie zdolowany
mam problemy z panelami slonecznymi bo okazalo sie ze mam duze dofinansowanie od panstwa a jezeli zainstaluje wiecej to to strace = dosc skomplikowane do wytlumaczenia..  w ostatnim roku mialem dofinansowanie do kazdego wyprodukowanego przeze mnie kilowata = dosc duze bo 50 centow za kazdy kilowatt I dostalem tysiac dolarow ktore byli mi winni do tylu
P.l powiedzial mi ze ma zapotrzebowanie w postaci 3 stosunkow dziennie!!!! Ciekawe skad ma tyle spermy????? Ostatnio P. pomieszkiwal w krakowie. Chcial zostac tam wykladowca ale sie nie zalapal Moze przy 3 stosunkach dziennie powienien byc prostytutem obslugujacym starsze kobiety???
???Czy mam mu zazdroscic???  Moze nalezy mu wspolczuc\/////??????
Nastawilem dwa budziki I sie obudzilem. Lal niesamowity deszcz. Polecialem na zewnatrz aby wlaczyc ogrzewanie wody bo jak je  zostawiam na chodzie na noc
 to sa duze rachunki za gaz, wzialem prysznic. Niestety wlozylem dwie koszulki z poliestru, ktore musze szybko zuzyc I wy-c bo juz nie lubie
Nie bede nigdy latal rosyjskimi liniami do egiptu

Leave a Reply

