Na poczatku wzialem Ibuprofen – niestety nie zadzialal nawet w roznych dawkach. Polecono mi Voltaren = podobniez jest o wiele silniejszy niz Ibuprofen.

Niestety tez nie zadzialal.  Probowalem jeszcze Sudafed, ktory jest jest srodkiem od przekrwienia = niestety tez nie zadzialal. Mlodzi ludzie uzywaja Sudafed do produkcji narkotyku = chyba sie wtedy nazywa Ekstazy.

Wniosek :)   Moze nie mam altretyzmu. 🙂

Niemniej stawy mnie bola. Nie moge sobie odpuscic bo przy okazji boli mnie wtedy serce.

Troche dziala Dothep 75 – biore go na alergie. Wiem ze nie jest to antyhistamina tylko trojcykliczny srodek na depresje. Jeden lekarz w szpitalu powiedzial mi ze moge go uzywac jezeli anty-histaminy nie dzialaja na mnie.   Anty-histamiczne dzialanie tego jest wlasciwie ubocznym dzialaniem I to uboczne dzialanie jest wlasnie dzialaniem antyhistamicznym. Tylko ze nie mozna sie tym leczyc tak samo jak malpa je kit. Pewna dawka jest smiertelna ale wyprobowalem smiertelna dawke na sobie I dalej jestem zywy.  Suprise, surprise🙂

Mialem isc do lekarza aby wyprobowac srodek na Parkinsona ale Parkinsona tez nie mam bo podobno nie mam takich objawow. Ale moja matka zmarla na Parkinsona. Brat nie mial Parkinsona wiec pomyslalem ze wypada na mnie aby miec Parkinsona bo po matce musi na kogos wypasc.

podobniez dziedziczymy 50% genow matki.

O odkrylem ze Quetiapine tez blokuje receptory histaminy  :)                         https://en.wikipedia.org/wiki/Quetiapine

Leave a Reply

