Do roweru domontuje jednak drugi blotnik ale wyrzuce bagaznik bo po co ? szczegolnie ze wzgledu na wage (jest dosc ciezki.

dzisiaj to juz za pozno ale jutro z rana zrobie daleka wycieczke aby kupic tanie owoce I warzywa. (miedzy innymi jest sezon na truskawki I awokado.  Pojawia sie juz mango ale jest na razie za droge. Zaczalem ladowac akumulator🙂 Do wieczora powinien sie naladowac. potem doladuje go jeszcze jadac.

ostatniej nocy nie moglem zasnac bo czulem reumatyzm ? ale na to nie pomaga ibuprofen wiec moze to nie reumatyzm? Mam nadzieje ze nie mam raka kosci. Nie chce bynajmniej podzielic losu Wandy.😦

Za kilka dni chyba wykupie bilet do Polski. Stopy procentowe w banku I tak sa teraz za niskie aby sie nimi podniecac.

Nie wiem czy oplaca mi sie zostawiac w spadku corce ten dom co mam jako ze ona I tak nie wie co zrobic z pieniedzmi co jej ostatnio dalem. Raczej nie dane jest jej byc bogata bo ma zawsze  problem z podjeciem szybkiej decyzji.

Ciekawe, ze wszystkich tych roslin posadzonych przeze mnie nie widac przez Google Earth.  Moze uaktualniaja stan rzeczy tylko raz na rok.??

Leave a Reply

