Nawet ladna pogode mamy aktualnie.   Mam nadwyzke pieniedzy z Opieki Spolecznej I nie wiem na co wydac I to jest problem.

Myslalem. ze zaloze wiecej bateri slonecznych na dachu ale okazuje sie ze wiecej niz juz mam to siie nie oplaca.

Chetnie polecialbym gdzies poza Australie ale moge tylko na jeden miesiac w roku i za kazy nastepny miesiac jestem karany = przestaja mi wtedy placic.   Przestana mnie karac jak ukoncze 65 lat ale to dopiero za 4 i pol roku.  Szkoda, ze nie mam drugiej corki.

W banku daja tylko 3% rocznie co jest tyle co nic. Szkoda. ze alkohol mi nie sluzy.  Jak czlowiek pije to wtedy nie ma problemu z nadwyzkami pieniedzy. :))))))

Moglbym kupic nowy samochod i wtedy zaczeloby mi brakowac pieniedzy bo zaraz trzeba oplacic rozne ubezpieczenia. Ale nie mam gdzie jezdzic wiec samochod jest zbedny = wtedy tylko stoji i rdzewieje i czlowiek patrzy na niego i wtedy sciska mu serce jak zobaczy gdzies mala rdze lub zadrapaniie. Najgorzej jak mu ludzie ten samochod ukradna.  Wiec musze sie martwic aby nie miec samochodu. ktory mogliby mi ukrasc gdybym go mial hipotetycznie. :))))

Leave a Reply

