Sklonnosci.

Zauwazylem juz dawno temu, ze trudno pokonac sklonnosci wynikajace z charakteru. Na przyklad cale zycie pragne porzadku ale bardzo jest mi trudno miec wszystko uporzadkowane.

A jezeli nie mam rzeczy uporzadkowanych to z koleji nigdy nie moge czegos znalesc I kolo sie zamyka.

Podobnie jestem zbyt szczery wobec obcych.  Ludzier nie ujawniaja prawdy tak jak ja. Ja nie mam w sobie oporow aby to robic a powszechnie raczej nikt nie robi tego.  Juz pomijac fakt czy powinno sie ujawniac prawde w tak bezposredni sposob.

Ludzie jezeli slysza prawde tprosto z mostu to sie zrazaja bo nie jest to przyjete jako regula. Inna strona jest to czy nalezy w sobie zwalczac tak bezposrednie odruchy. Inna strona jest na ile jest to mozliwe aby to u siebie poprawic.

Leave a Reply

