Malzenstwo???

Stwierdzilem, ze nieraz trudno wyczuc na ile ludzie z pary malzenskiej mowia sobie prawde czego oczekuja od siebie.

No bo przykladowo Wanda miala pewne oczekiwania co do statusu wsrod innych par, ktore odwiedzalismy. Takie odwiedzanie to bylo z pozycji sily bo mowilo o hierarchi wsrod innych par. Ale w momencie jak stracilem stala prace to bylo oczywiste dla mnie, ze w hierarchii spadlem nisko ale mi to nie przeszkadzalo.  Ale u Wandy bylo widac ze cierpi wiec co ja moglem jej poradzic?     Dlaczego sama nie znalazla prace, ktora dawalaby nam wysoka pozycje w hierarchii???

W ostatnich latach robila wymowki, ze faceta to trzeba obrabiac.  Ale przeciez wskutek tego obrabiania spelniala swa role. A facet mial wzamian wlasnie miec prace I zapewniac seks..

Te wzajemne relacje miedzy ludzmi zupelnie odpowiadaja tym miedzy malpami gdzie wiadomo, ktora malpa, ktorej ma wybierac wszy ktorej na poczatku w ramach hierarchi. Wiec tracac stala prace pograzylem sie wsrod “przyjaciol” I pograzylem u wlasnej zony.  O Boze ale to wszystko takie bezlitosne.  Tylko nie zauwazala faktu, ze ludzie ktorzy mieli dalej prace musieli splacac domy w ktorych mieszkali a nasz dom byl juz dawno splacony co wlasnie dawalo poczucie komfortu I mozliwosc podrozowania ale widac ze to nie wystarczalo?

Czyli tak naprawde w obecnym spoleczentwie gdy facet traci prace to malzonkowie powinni od razu sie rozwodzic a facet jeszcze popelniac harakiri…..Ale to wszystko bezlitosne.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: