Skad ty wiesz kiedy czytam twoje listy – wiesz tylko kiedy pisze

Dawkuje sobie na raty.
Pisze wieczorem bo wiesz przeciez ze lubie robic rzeczy pozno
Zwykle to ty zaganiales mnie do spania
Pozatym to nie lubie specjalnie wychodzic wieczorem nigdzie
W poniedzialek jak bedziesz mial tlumaczenie rano to moge cie obudzic
telefonem tylko musisz podac czas kiedy chcesz. Do 2 – giej w nocy
spokojnie
Takiego natloku zajec to specjalnie nie mam
Ty masz o wiele wiecej. Przeciez ja nie mam zadnych robot naokolo
domu
Moj drogi doskonale wiem kiedy robisz przytyki, tak samo jak wyczuwam
jak sie czujesz, co juz kiedys zauwazyles.Twoj system trawienny tez juz znam
Wiec wzielam “Nowy wspanialy swiat” ale po rzuceniu okiem to raczej nie jest
ciekawy. Mozna przejrzec i kawalki przeczytac. Cos w rodzaju Orwella
Takie rzeczy to pewnie bylyby ciekawe jakby czytalo je sie 30 lat temu
Lipnicka nawiedzona religijnie nie jest juz od dawna.Na tym zakonczymy
o Lipnickiej – bez komentarzy.Wiesz ze nie lubie pewnych twoich
rozwazan
do Tadeusz

Jednak zaprogranowna jestem na nocne dzialanie

Nie napisalam ci jeszcze ze dzisiaj nie bolaly mnie plecy
a dzien byl nie ciekawy bo padalo i nawet troche mnie przewialo
do mnie
To juz jest prawie 17-ta a wogole nie wieje wiatr. Moze dlatego zle sie czuje. Troche pracy odwalilem – porzadkowalem. Mam duzo tematow do poruszenia ale mam wrazenie, ze ja tyle sie napisze a ty czasami nie zaskoczysz o co chodzi badz szybko zapomnisz tak samo jak czytasz ksiazki …tak powierzchownie. Zaraz mam dziennik na kanale 10-tym. Wlaczylem klimatyzacje bo jest tak lepko. Znaczy sie wiem ze jakbym sie rano przemogl I zaczal ciezko pracowac to po jakims czasie w trakcie dnia bym zapomnial ze mnie rypie reumatyzm,  Nobo sama wiesz ze jak juz pracujesz to pracujesz.
do mnie
w dzienniku poruszyli temat ze srednia dlugosc zycia w Australli jest obecnie 95 lat wiec zaczeli mowic ze moze trzeba bedzie jeszcze zatrudniac 80-o latkow. podobniez w Bunnings pracuje czlowiek co ma 83 lata.
Moze jutro pojade samochodem na Scarborough I Innaloo.
z ostaniej chwili :  Premier Australii zaproponowal ze tych dwoch moga wymienic na Indonezyjczykow co probowali wwiesc heroine statkkiem

Leave a Reply

