Oczywiscie musialem zjesc smietany z lodowki chociaz nie powinienem… Dziwne ze jak pierwszego dnia boli mnie od niej brzuch to juz w nastepnych dniach nie ma problemu.

Niemniej niestety rozstane sie z mlecznymi produktami……   ale ciekawe ze niektore produkty nie dzialaja jak mleczne = Tak mam na mysli jogurty.🙂

Szkoda, ze teraz nie jestem w Polsce bo lubie upaly..chociaz w Polsce to najgorsza strona jest, ze jest wtedy parno  …a tropiku nie lubie.

Szukam kobiety podobnej do Wandy…..

Szkoda, ze Wanda zmarla.  Po dwoch latach pewnie Polska by sie jej znudzila I wrocilaby do mnie. Moglibysmy miec mieszkanie w Polsce i dom w Australi.     Nie wiem dlaczego tamtego feralnego dnia wyszla na miasto jak byl taki mroz I zawiewalo sniegiem…WIESZ PRZEWIALO MNIE – to byly jej slowa. . a potem niepotrzebnie wypisala sie ze szpitala aby tam wrocic.  Nie moglem byc z nia bo Australia nie placilaby mi renty.  Z Wanda zawsze byl problem = zawsze trzeba bylo jej mowic: Wanda ubierz sie cieplej !!!!  a ona by powiedziala: Nie nie ubiore sie cieplej bo tak jest mi goraco. Ale potem by sie ubrala.

Leave a Reply

