Od: wanda glonekkomosa Data: 22 lutego 2015 04:40
Do: Tadeusz Komosa

Naprawde nie jest mi zimo i nie udaje ze jest mi cieplo

Jak moze byc zimno jezeli chodze w korzuchu przy 6 stopniach powyzej
zera
O moscie pisze to co mowia w dzienniku.bedzie nowa konstrukcja na starych filarach.koszt nowej tanszy i szybszy niz remont
Mowia ze zrobia szybko bo to problem strategiczny,ale zajmnie to kilka miesiecy
Pieniadze na to sa
Nie telewizora nie popsulam.
nie mam wersji roboczych bo kilka dni temu zauwazylam ze mam kilka i skasowalam
nie mam za to z lewej strony tam gdzie jest “wyslane’

Mowilam ci wiele razy zebys sie nie martwil o moja trumne
DZIEKUJE ZE BEDZIESZ ZBIERAL DLA MNIE GABAPENTIN
ale nie przesadzaj dwa opakowania mi pewnie wystarcza
Jaki byl dzien w sobote pod wzgledem pogody bo odnioslam wrazenie ze zle sie
czules albo byles przepracowany
22.02

do mnie
Naprawde nie jest mi zimo i nie udaje ze jest mi cieplo
Jak moze byc zimno jezeli chodze w korzuchu przy 6 stopniach powyzej
Tadeusz do  Wandy
A myslisz ze twojemu ojcowi to bylo zimno jak zmarl? Tez mu nie bylo zimno. I w tym jest problem.  To tak samo jak masz duze szanse dostac drugiego raka a pomimo tego palisz – nie mozesz sie rownac ze mna bo ja raka jeszcze nie mialem.  A w twoim przypadku szanse sa zwielokrotnione. Masz w sobie jednak ta glupote –
Dzisiaj jestem bardziej pacyfistyczny bo sie lepiej czuje.

wanda glonekkomosa <komosaglonek@gmail.com>

23.02

do Tadeusz
Ale duzo listow czyta ie i czyta

Jak tak malo jesz to czy jestes chudy
Chcialam zauwazyc ze te bloki szczegolnie po czerwonych tabletkach
naprawde sa niebezpieczne
Nie chcialabym miec takiej sytuacji ze:
Przylatuje i na lotnisku czekam na ciebie
      1 godzne – pewnie zaspal
      2 godz – zaspal albo nie startuje samochod
      3 godz-nie przyjedzie pewnie bo sie zle czuje
        i stwirdzil ze nie bedzie wozil mi dupy
       Odczekuje jeszcze godzine i wyruszam taksowka,
        pociagiem i autobusem ,Stawiam walizke w domu nie ma
        zaczynam chodzic naokolo i widze trupa przycisnietego
        blokiem juz zaczyna sie rozkadac
Moze nie kupuj wiecej tych blokow kamiennych na ogrodzenie albo tylko tyle zby wykonczyc to
co zaczales
  • Jak przylecisz to mysle ze moze najpierw do mnie (wykapiesz sie)
  • ale to twoja decyzja.
Jak pisales o czerwonych tabletkach to pomyslalam sobie ze mnie tez troche by
sie przydalo.Pamietam ze tez trafialy sie recepty nie wykupowane
Te oslony  na okna to drogie.masz przeciez we wszystkich oknach
kraty to mozesz wietrzyc
Ja otwieralam okno w pralni nie dlatego ze bylo mi goraco ale dlatego ze
pralni zalatylalo takim wilgotnym zaduchem.Wejdz do pokoju obok
pralni i zobaczysz ze jest tam nieswieze powietrze
Od tego moze robic sie wilgoc i plesn
j
A czy mnie jest stale cieplo? Zauwaz ze ja nie lubilam spac przy
przy klimatyzacji wlasnie dlatego ze wialo mi zimno
Mnie czasami jest duszno jak jest takie stojace i zapyziale  powietrze
Juz chyba nic nie napisze bo od siedzenia przy komputerze zabolaly mnie plecy

Leave a Reply

