Dlaczego? Bo ona nie zyje I nie moze sie bronic.  Juz nie jestem tak glupi jak kiedys I nie dam sie latwo uwiesc.

Zreszta I tak nie bylo na to nigdy szansy abym chcial odejsc od Wandy.

A mowiac ogolnie to nie lubie starszych kobiet bo sa przewaznie grube a jezeli sie odchudzaja to wisi im wszedzie skora.

Nie lubie sentencji rodzaju: ale ona Cie nie kochala bo dokoczeniem tego jest: ale ja bede.

To czy ktos kogos kochal czy nie jest dosc skomplikowanym wywodem bo jezeli ktos (Wanda) pral mi brudne gacie to raczej mnie kochal. Na tej samej zasadzie ja Wande.

Moj problem polega na tym, ze jestem perfekcjonista I rozliczam sie z wlasnych akcji…..Czuje sie wtedy winny, ze moglem Wandzie przedluzyc zycie gdybym…I tu jest duzo mozliwych wariantow.  Gdybym kontynuowal codzienne rozmowy przez Skype to tamtego feralnego dnia powiedzialbym jej aby nie wychodzila na zewnatrz jezeli bylo tak zimno…..Czyby mnie posluchala to juz inna rzecz.  Nie chcialem az tak bardzo ingerowac w jej zycie w Polsce I to byl blad. Gdybym przedluzyl jej zycie nawet o pol roku czy rok to bylby sukces…..Nie bralem wogole pod uwage sytuacji ze moze byc tak nieostrozna I wyjdzie na sniezyce.

Leave a Reply

