https://au.news.yahoo.com/vic/a/28527679/rare-basking-shark-caught-off-portland/

\jednak przezwyciezylem opor I wybralem sie do portu, Pogoda byla wspaniala,  Zjadlem rybe z frytkami.

Taka podroz zabiera mi caly dzien. Przewaznie biore ksiazke I czytam w pociagu ale tym razem pomyslalem ze skupie sie na podgladaniu innych pasazerow lub patrzeniu na widoki z okien. Skonczylo sie na tym, ze medytowalem.

Poznalem w pociagu faceta z Polski, ktory miesiac temu przyjechal aby nawracac tu ludzi na katolicyzm. Jezeli jego angielski nie jest zbyt mocny jak sam podkreslil to raczej moze tylko probowac nawracac Polakow. Ale wiekszosc Polakow przeciez jest wierzacych wiec nie wiem w sumie kto ma byc nawracany, Powiedzialem mu ze ze mna ma male szanse aby mnie nawrocic,

Facet ma 6-o dzieci wiec rzeczywiscie dobrze praktykuje katolicyzm.  Pewnie kazdy seks to potencjalne dziecko,🙂

Chyba ma dzialac podobnie  jak Swiadkowie Jechowy. Pojechal dalej niz jego stacja aby mi towarzyszyc po czym go zaprosilem aby odwiedzil mnie w przyszlosci,.  Zdziwil sie ze zaprosilem go z cala rodzina, Rzeczywiscie z 6-ma dziecmi to moze byc wyzwanie, jezeli mam tyle waz I wazonow.

Nie chcialbym go przekrecic na ateizm = po co czlowieka unieszczesliwiac, Placi duzo za wynajecie domu, Ciekawe kto mu daje pieniadze aby nawracal????  Moze Watykan???     To jest dobra fucha dla kogos kto jest bez pracy w Polsce,

Wyprodukowanie 6-u dzieci to dla faceta male piwo. Modlcie sie I plodzcie/ Moze facet sie nauczy bardziej angielskiego na miejscu I bedzie chodzil po domach Australijczykow,  Wyglada na szczesliwego, Nie zdazylem mu powiedziec ze lokalny francziszkanin ma kobite z ktora uprawia seks.

Cholera ostatnio dowiedzialem sie ze zaden z ewangelistow nie napisal zadnej ewangelii. One krazyly wsrod ludu I potem przypisano je danym osobom, Raczej mu tego nie powiem..chyba ze on zadze ze mna, lub bede mial zly nastroj,

Jutro mam wizyte u psychiatrki Gdybym do niej nie chodzil co  2 miesiace to nie placilibyby mi renty, Jeszcze przez to mam opieke sanitariusza. fajny facet, Moge mu sie zwierzyc ze  probowalem sie powiesic poprzedniego dnia.,

Wyeliminowali moje korzystanie z taksowki na koszt szpitala, Mam wyladowany akumulator wiec bede go ladowal przez noc, Sanitariusz ma zadzwonic rano czy potrzebuje podwiezienia przez niego.   A Wy w Polsce to macie taka obsluge?? 🙂

Takiego pacjenta jak ja to w Polsce nikt nie chcialby nawet kopnac w dupe,

O widze ze najwiecej osob czytajacych moj blog jest w Jakucji (Rosja?) I na Alasce USA

Moze spytam jutro psychiatrki ile jest powodow za powieszeniem sie na klamce i ile przeciw ????

Nie masz pomyslu na zycie? Juz dzis postanow ze zostaniesz MISJONARZEM.

Leave a Reply

