Niby complex w ktorym miala mieszkanie jest ladnie polozony I ma ladna nazwe Osiedle Lesne. Pewnie wiele osob by sie zabijalo aby to miec. Tak jak polecila mi kolezanka Wandy (mieszkajaca tam niedaleko) aby maksymalnie wykorzystac tam pobyt wiec to zrobilem. Na poczatku wydawalo mi sie ciche ale potem coraz wiecej nasluchiwalem gadajacych ludzi. Nie rozroznialem poszczegolnych slow, tylko takie pochukiwania. Spogladalem na okno przeciwlegle gdzie dogorywajaca staruszka przemieszczala sie w trakcie dnia – raz na balkon, raz do srodka, raz na balkon, raz do srodka.  Na Balkonie miala duza szafe – pewnie szkoda jej bylo wyrzucic. Moze miala tyle rzeczy ze juz nie miescily sie w mieszkaniu. Ten widok nie pasowal mi za bardzo. Na poczatku jej wspolczulem ale potem chentnie bym ja otrul aby nie szpecila mi widoku…..jak dobrze ze nie musialem tam zostac🙂

Park miedzy Osiedlem Lesnym a Kolo-em (dzielnica Kolo) byl nawet ladny= szpalery rozmych drzew I krzakow dobrane kolorystycznie. Niemniej bylo kurewsko zimno. W akcie desperacji dzien przed wylotem zakupilem wycieczke do Maroka, Przynajmniej tam, jest. kurwa. cieplo.  Gdyby Wanda zyla tobym ja zabral a tak to musialem leciec na nia sam. Gdyby urna z prochami Wandy stala w mieszkaniu to moglbym ja w tej urine zabrac na wycieczke ale corka zabrala ja do Anglii. wiec niech sobie tam siedzi (znaczy sie = niech tam przebywa bo siedziec nie ma czym_

Aby zmniejszyc koszta poprosilem aby dopisano mnie do drugiego samotnego faceta ( nie. nie jestem gejem ale jestem oszczedny).

Facet byl dosc mlody I pomyslalem ze pasowalby na mojego ziecia ale potem zmienilem zdanie….szczegolnie jak sie rozebral….niby nic mu nie brakowalo ale mial cialo jakies takie w zlej konsystencji. Nie pociagaloby mnie gdybym byl kobieta.

Zreszta on I tak nie ma zamiaru sie zenic. Codziennie pytalem go czy ja chrapie I raz mi powiedzial ze chrapalem niesamowicie I bylo mi glupio. Pewnie chrapalem bo nie pozwolil mi wlaczyc klimatyzacji – byl anty]klimatyzacyjny a ja bez klimatyzacji nie moge zyc…lubue jak mnie chlodzi. Jak jej nie ma to zaczynam wariowac. Ale jezeli chrapie to operacja sie nie udala = ta kiedy przesuneli mi obie szczeki o centymetr ( te dolne I te gorne )

Dobrze ze polecialem do tego Maroka = juz nie moglem zdzierzyc przebywania z nieobecna Wanda. Ukradlem jej pewne rzeczy co mi sie spodobaly ale obraz za $300 zostawilem bo mi sie nie podoba specjalnie. Te inne rzeczy co wzialem to czulem ze mi je wymawia I mowi TYCH TO MI NIE ZABIERAJ  ale zabralem w ramach optymalnosci.  Po co jakis lokator ma to miec. I sie nimi onanizowac.

Po powrocie z Maroka dalej naluchiwalem ludzi z mieszkania – jedni mieli jakis jubel jak to ludzie maja. Wanda byla natarczywie nieobecna – tak ze prawie ja czulem. Myslalem : I P CO CI TO BYLO KOBIETO?

Tak za bardzo nie moglem sie wczuc w euforie Wandy mieszkajacej tutaj. Zostalo mi tylko pare dni do odlotu I zrobilem bilans zyskow I strat mieszkania w takim miejscu. Okoliczny bazar na Kole dzialal na mnie dosc depresyjnie, Czulem ze chodzi tam kurwa i zlodziej,  Wlasnie juz wczoraj skonczyly mi sie bialoruskie papierosy I szukam niedopalonych na 100% petow, Niestety nie daje sie bo porzednio palilem i wdychalem juz filtry bo myslalem ze fiktry to to co jest brazowe podczas gdy one tez byly w czesci bialej, Wiec cierpie kaca papierosowego.  Bede twardy I nie kupie machorki przez tydzien a moze i dluzej,

Raczej nie chodzilbym specjalnie po tym parku co chodzila Wanda. Moze ra czy dwa czasami w akcie desperacji nie mienia co zrobic ze soba. Wanda chodzila tam z kolezankami pewnie plotkowala jak to kobiety.

Leave a Reply

