Zrzeklem sie spadku po zonie I oddalem corce 300 tysiecy dolarow, Mam gleboka nadzieje ze tych pieniedzy nie sprzeniewierzy, :)  Stwierdzilem ze i tak jestem bogaty i pieniadze wchodza mi drzwiami i oknami. Prowadze bardzo sknerowato-skapy styl zycia,

Ale nie jest tak abym sie zagladzal czy cierpial z powodu zimna, Nawet w nocy nastawiam sobie klimatyzacje na 21 stopni bo na zewnatrz jest wtedy 10, Ale nic mnie to nie kosztuje bo kupilem dom z bateriami slonecznymi na dachu.

Nie pije alkoholu bo mi nie sluzy. Czasami zaluje, ze tak sie dzieje bo chentnie bym sie upil jak to robi przecientny facet.

Bilety na autobus I pociagi mam za darmo wiec prawie nie uzywam samochodu, Samochod uzywam do kradziezy = tak wlasciwie to nie sa kradzieze na 100% bo jak buduja nowe domy w okolicy to marnuja niesamowta ilosc cegiel wiec ja sobie podbieram te odrzuty co nie jest na 100% legalne. Ale z drugiej strony to mozna to potraktowac jako recycling. Juz zgromadzilem tyle material ze moglbym postawic drugi dom,🙂

Do Polski za 3 tygodnie tez moglbym nie leciec a lece I trwonie  na to  pieniadze,

Wydaje bardzo duzo pieniedzy na rosliny jako ze moj dziadek I ojciec byli ogrodnikami wiec pewnie mam to w genach,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: