Chociaz jest pozytywna tego strona bo nie trzeba podlewac ogrodu. Sklamalem ze nie uzywam ziol bo jednak pije herbate.🙂

Ale herbata jest wlasciwie narkotykiem I nie wiem tak naprawde co w niej przewaza. Niedziela wiec mialem pojechac do portu Fremantle ale ostatnio pracuje w zwiekszonym tempie naokolo mojego nowego domu. W zwiekszonym tempie bo jakbym mial pracowac nad nim tyle lat co nad poprzednim to nie starczyloby mi zycia. Przez postawienie wysokiego muru zwiekszylem wartosc dom gdzies o $20 000. 200 duzych blokow kamiennych z wapienia kosztowalo mnie $2000. Wymurowalem je sam przez co zaoszczedzielem gdzies $3000. Troche smieszne ze to wszystko z zasilku.

Juz w zyciu niesamowicie sie spracowalem I jak popatrze na niektorych facetow co nic nie robia to zastanawiam sie czy warto. No bo brak mi czasu na przyjemnosci typu medytacja czy tai chi. Mam tylko 1 kilometr do oceanu a rzadko tam chodze. W nastepne lato bede sie prazyl na plazy jak robilem to na poczatku pobytu w Australii – to sobie obiecuje.🙂

Na razie zyje mysla o moim locie do Polski liniami Qatar przez co skraca sie podroz z 25 do 15 godzin. Szkoda ze takie linie nie powstaly z 30 lat temu. Nieraz lot do Europy tanimi linia,I trwal nawet 30 godzin = to byla niesamowita mordega.

Dopiero samoloty Concorde niesamowicie skrocily czas podrozy ale co z tego jezeli ceny biletow byly zaporowe.

Za 5 dni przylatuje do mnie corka z Londynu. Mam nadzieje ze wtedy bedzie troche slonca aby miala jakas z tego przyjemnosc.

Na razie noce sa dosc cieple bo jest wtedy 17 stopni (w dzien 22).  Jak wroce z Polski to bedzie tu zima.  Wiec moze wtedy polece do tropikalnej czesci Australii w stanie Queensland. Wstyd sie przyznac ale jeszcze nigdy nie bylem w Brisbane ani Cairns.  Chociaz moge sie wybrac do tropikalnej czesci naszego stanu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: