Uwazaj na ziola.

Jak wiadomo ziola zawieraja substancji czynnej (tej co pomaga) dosyc malo wiec aby pomogly to trzebaby sie ich najesc w takiej ilosci jak krowa siana wiec w sumie ziola moga bardzo szkodzic bo oprocz substacji leczniczej ziola jak I wszystko zawieraja tez wiele skladnikow co szkodza. Poza tym wiadomo ze wszystko co spozywa sie w nadmiernej ilosci szkodzi a nawet zabija.  Chyba gdyby dana osoba brala je profilaktycznie przez przykladowo 20 lat  ale przeciez wiadomo ze dana osoba zaczyna je tylko spozywac jak zachoruje. A jak zaczyna je brac jak powaznie zachoruje to juz jest za pozno.  Chyba ze choroba jest niezbyt grozna = wtedy na przyklad mozna sobie zrobic napar z kwiatow lipy aby sie wypocic. Ale po co sie z tym pierdolic jak mozna wziac aspiryne. :)     Jednak mieli racje w przeszlosci ze palili zielarki na stosie. 🙂 )))))))

Wiec propagowanie spozywania ziol jest spolecznie szkodliwe.

Comments on: "Uwazaj na ziola." (4)

  1. Och Tadeuszku, Ty nie możesz beze mnie żyć.
    Ja wiem, że chętnie spaliłbyś mnie na stosie…
    Pozdrawiam i buziaczek dla Ciebie

    • znowu masochism🙂

      • Ale , powiedz szczerze, spaliłbyś mnie na stosie? Cofam zaproszenie do siebie, jeszcze przyłożyłbyś mi brzytwę do gardła. Br , boję się Ciebie..

      • Moesz cofac🙂 I tak nie przyszedlbym bo jak place $1700 za przelot I jestem w Polsce tylko 28 dni to kazdy dzien kosztuje mnie gdzies $55. Wiec czy myslisz ze chcialbym stracic $55 na spotkanie z Toba?🙂
        Poza tym rzeczywiscie uchodze za niebezpiecznego (mam na to papiery – jestem jedynym Polakiem, ktory ostrzelal swoja wlasna jednostke wojskowa ale jestem znany miedzynarodowo takze -chyba lubisz takich?)
        Nie podawaj swojego adresu tak wszystkim

Leave a Reply

