Depresja.

Prawde mowiac sam cierpie na depresje I jest ona u mnie patologiczna. To znaczy bierze sie z jakiejs choroby (mam wtedy przekrwienie) u  mnie. Ogolnie moge powedziec, ze bierze sie z alergii  bo zauwazam dlaczego mam depresje w pewne dni a nastepnego dnia ona znika I czuje roznice w powietrzu.

Czesto udaje mi sie ja zbic srodkiem antybolowym jakim jest Gabapentin (Neurontin). Oprocz tego uzywam technike odwracania uwagi czy tez poddawanie sie bodzcom.

Dzisiaj na przyklad ciezko pracuje (nosze ciezkie donice I porzadkuje) I przeplatam to praca na komputerze  czy tez czytaniem ksiazki.

Pozdrawiam wszystkich cierpiacych na depresje.

Comments on: "Depresja." (5)

  1. z depresja zawsze mi sie kojarzy ta pastiszowa piosenka https://www.youtube.com/watch?v=YTxqaHrXgHQ

  2. Depresję też trzeba ” przeboleć”.

Leave a Reply

