W Bunnings powiedzieli mi ze drzewo cedr w Souh Perth to ze takie drzew umiera po 7-u latach co mnie zdziwilo bo nigdy nie slyszalem aby jakas roslina byla obliczona na lata.
Jak nowi wlasciciele nie beda go podlewac to trudno wtedy bedzie powiedziec czy zdechlo dlatego ze nie bylo podlewane czy dlatego ze minelo 7 lat.
Dzisiaj oglosili ze bedzie przyrodniczy film o Polsce: Wild Poland (Dzika Polska)
Przestalem podlewac te rosliny na trawniku.  stwierdzilem ze zal mi wody.  Podlewam czasami tylko kublem odzyskanej wody z kuchni lub lazienki.
Ale nie wiem czy bede tak odzyskiwal wode bo jest ciezko nosic kubly wody
Z koleji napewno nie podlewalbym trawy na trawniku.
Wiec pewnie jakies rosliny na trawniku padna.No ale trudno sie mowi.  Moze te co pelzaja po ziemi ,,,  moze one sie rozrosna. Wiec glownie je podlewam.
Wczoraj to pol dnia spalem.  Jakis jest powod spania ale napewno juz nie moze byc to Bezdech Nocny.  Moze jest tak jak mowia ze to jest z depresji.  Ja to caly czas mysle ze to z powodu alergii> Ale moze sie myle.  Bedzie wiadomo moze jak upaly zabija trawy.  Tylko ze ja mam tez alergie pokarmowa.    Od palenia papierosow wczoraj spuchla mi warga ale tylko na krotko.
Niby mleka nie moge spozywac a jak jem platki kukurydziane z mlekiem to nic mi nie jest.
Tak samo jak z lodami.  Czasami tylko zdarzy sie ze mnie boli brzuch ale nie zawsze
Dzisiaj ta spikerka z Polsatu byla ubrana na rozowo, niby pasowalo jej do tych rudawych wlosow ale nie lubie jak ktos ma rozowe ubranie.   Duzo tych rzeczy “politycznych”to takie bezsensowne bicie piany. Tak wlasciwie to sie nie nadaje do ogladania… ciagle taki bezsens cokolwiek robia to im nie wychodzi.
Nigdy nie powiedza prawdy.  Niby to przyspieszenie dla rakowych to sluszne    ale teraz inni podpieli do tego opieke paliatywna I to od razu niszczy te pierwsze posuniecie. Powiedzieliby prawde, ze na wszystko nie ma pieniedzy wiec tylko pewne rzeczy moga byc finansowane I juz.
Dzis ta kobieta  z naprzeciwka zaczela dzialac w ogrodzie pol-rozebrana z synem. Ale ona paskudna. Ten partner jej to 1/3 jej masy.    Jak on sie tak ze wszystkimi kloci to ona go pewnie pociesza I utula niczym syna (taka forma zboczenia).
Teraz najczesciej to jem fasolke polana maslem z bulka tarta. Kupuje ilosc na dwa obiady. Kalafior do spozycia dla mnie jedynego to jest za duzy. Nie chce mi sie jesc kalafiora 3 dni.
Dobrze ze nie kupilem  brzoskwin za duzo bo szybko sie psuja   a byly takie ladne I twarde ale wystarczyla jedna noc poza lodowka I musialem je szybko zjesc.
Chyba w niedziele wybiore sie pociagiem do Midland bo wtedy mozna tam kupic tanie nektarynki od producentow. One takie niewymiarowe I z dziurami ale sa swiezo zerwane z drzewa.
Chyba mam mala goraczke.  Moze sie przeziebilem jak ogladalem tewizje. Jak jestem dotkniety do skorzanej kanapy to wtedy nie czuje zimna.
Tacy mali chlopacy chodza teraz plywac na desce I nie jest zimimno. Oni od malego tacy zachartowani.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: