Comments on: "Mosman Park, Zachodnia Australia." (2)

  1. ladnie tam macie Panie Dziejku­čÖé

    • no fajnie jest – zasilek placa i sie zyje. Duzo mi narasta z tego zasilku bo nie place komornego i jem malo……nie chodze do pub├║ wogole alcohol mnie nie pociaga….Dobre wino to bym wypil ale nie mam z kim???? Zona przyleci w marcu i poczeka w moim domu az 25 wrzesnia skonczy 65 i wtedy beda jej przesylali do Polski a ja chyba dzis wieczorem kupie bilet do Polski dla siebie to tez troche pobaluje

      Ten sport gliding to wyglada atrakcyjnie ale ja slabo plywam wiec jezeli zniosloby by mnie w ocean to mialbym problem z powrotem na brzeg ale mlodzi jak sa silni to musi byc fajne odczucie

Leave a Reply

