Aktualnie czytam “Wrzaski mordowanych” Nigelá McCreryá :)))). Nie powiem, niezla ksiazka.🙂

nie jestem przystosowany do tak dobrego komputera.🙂 poprzedni mial z 10 A MOZE 12 lat iwec byl archaiczny tak jak ja wiec pasowal do mnie.🙂 nie wiem dlaczego wchodza mi czeskie litery (te akcenty nad samogloskami) zabierze troche czasu aby przestawic sie na nowoczesnosc🙂 Nie wiem gdzie jest SHUT DOWN ????? HRLP PLEASE

Comments on: "Ostatnio wzielo mnie na czytanie kryminalow (po polsku)." (1)

  1. ALT+F4 i wylaczysz kompa hehe Wrzaskow McCreya nie cyztalem ale z opisu wyglad przyzwoicie.. polecam Ci poczytac ‘Misjonarze z Dywanowa’ Zdanowicza. fajnie o wojsku do posmiania..poszukaj..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: