Nie mam czasu aby sprobowac stary talerz satelitarny bo ukladam panele podlogowe. Stwierdzilem, ze nie dam na podklad tej gabki bo to strata pieniedzy. zamiast tego tne stare kartony I lacze tasma klejaca. Jak na razie nie ma problemu. Juz zrobilem tak jeden pokoj I jest o.k. Taka podloga to funkcjonuje na zasadzie “plywania”. W Europie taka podloga byla juz w modzie dawno temu.Australia jest opozniona, wiec przyjela sie tu pozniej. Wiem ze to taniocha I dziadostwo ale mi sie sprzykrzylo malowac parkiet lakierem. Lakier smierdzi dflugo. Wiem, wiem ze jest teraz lakier wodno-rozpuszczalny. Ale taki lakier ma ta wade, ze nie mozna malowac na nim jak sie przytrze. Za kazdym malowaniem trzeba go calkowicie usuwac wiec jest to pracochlonne. Raczej robota dla fachowcow wiec wtedy erxtra kosztuje. Panele maja tylko 15 lat gwarancji ale jak bede uwazal I “lekko”” chodzil to wystarcza moze z 25 lat a wiecej to moze nie przezyje. :)))))
skoleji jak jest ladna pogoda to zakladam ogrod lub jade z zona na wycieczke.🙂 Zona mieszka u mnie katem ale oficjalnie gdzie indziej. :)))) Czeka na odlot do Polski. Cos nie spieszy sie im z przyznaniem jej tutejszej renty.

Tym samolotem co go zestrzelili Ukraincy {obojetnie czy ci prawdziwi Ukraincy czy ci inni pro-moskiewcy) to ja czesto latalem. Udalo mi sie, ze zyje. :))))

Comments on: "Dalej nie mam sygnalu TV…." (1)

  1. panele dobra rzecz.. aczkolwiek ja pianke klade pod nie😛

Leave a Reply

