Jutro musze pracowac.

Ide jutro tlumaczyc do Sadu Apelacyjnego. Musze sie ladnie ubrac aby nie obrazic powagi Sadu.

Tlumacze skrotowo. Sedzia cos tam mowi przez pol godziny a ja to tluamacze klientowi: Chca Cie Mariola zajebac. Bron sie. Jakos sedzia patrzy podejrzliwie ze to przetlumaczone tak krotko. To mowie: To wynika z roznic kulturowych i mniejszej fleksji w polskim a wiekszej w angielskim.

Potem mowe wyglasza prokurator wiec znowu skrotowo to tlumacze: Mariola, On mowi, ze jak Cie jebnie to cala sie zwiniesz i nakryjesz kopytami.

Brak im realizmu. Napierdalaja wieloma numerami paragrafow. Ja nie zapamietuje nawet jednego numeru a co mowic o 5-u paragrafach w jezyku sadowym.

Juz chyba stracilem krotka pamiec.😦 Kiedys to sie bardzo stresowalem przy takich sytuacjach a teraz pelny relaks. Mowie jak Gebels. Musze cos zrobic z tym ze mowie po angielsku z niemieckim akcentem. Chyba za bardzo sie wczulem w role Hitlera i nie daje sie to wyplenic.

Wogole to dostalem biegunki od jedzenia smietany. Musze cos na to wziac bo przeciez nie moge powiedziec: Prosze Wyskokiego Sadu Czy moge wyjsc aby zrobic kupe? To bylby koniec mojej kariery.

Chyba wezme Antydepresant Trojcykliczny z okresu jak pacientom podlaczali prad do mozgu (elektro-wstrzasy) Raz zglosielm sie na elektorowstrzasy ale mi odmowili mowiac, ze to juz stara metoda i nie robia juz. Ten Trojcykliczny powoduje ztwardzenie. To sie wymiesz z ta smietana i bede mial stan posredni.

Comments on: "Jutro musze pracowac." (2)

  1. Te sceny z Nicholsonem ” Lot nad kukułczym gniazdem”.? Świetny aktor, świetny film.
    Najlepszy film z jNicholsonem ” Porozmawiajmy o kobietach “

    • To nazywa sie NOSTALGIA Marysiu. Po prostu tesknisz do rzeczy z okresu jak bylas mlodsza. Bedziesz musiala mnie zablokowac abym nie robil wpisow na Twoim blogu. STopniowo kazdy to robi , nawet moja corka.
      A co do bania sie to wszyscy sie mnie boja a jak nie to juz ja postaram sie aby byli zastraszeni. 🙂

Leave a Reply

