Zygmunt
Ja nie moge glosowac bo nie mam paszportu polskiego tylko polski dowod.
Nie chce mi sie odnawiac polskiego paszportu bo moge wjezdzac do Uni na australijski to po kiego chuja mam placic za dwa pazporty??? Do polskosci sie przyznaje bo mam polski dowod. Ale paszport polski jest dla mnie bzuzyteczne. Poza tym glupie chuje w tutejszej ambasadzie co jest 5 tysiecy kilometrow ode mnie wprowadzili komplikacje ze konsul musi czasami przylatywac do naszego miasta (na koszt panstwa polskiego ma chuj przelot turystyczny) i wtedy sie ustawia kolejka do skladania wnioskow. To ja pierdole
A jak konsul nie przyleci to samemu trzeba leciec do Sydney (przelot kosztuje A$500 czyli ponad 1500 zl ) i za ten paszport trzeba placic conajmniej A$350 czyli ponad tysiac zlotych to ja pierdole taki interes. Na mnie sie chuje napewno nie dorobia.
Wiekszosc Polakow tutejszych ma polski paszport bo sie chuje wszystkiego boja i sa tacy kurwa patriotyczni. Ja sie w polowie uwazam za Australiczyka. Mieszkam tu i panstwo australijskie bardzo dba o mnie wiec jakby byl wojna to bym walczyl za Australie bo to moja druga ojczyzna. Mam teraz dwie matki albo dwoch ojcow.
Przykro mi ale nie jestem katolem chociaz mowia po angielsku: RAZ KATOL, ZAWSZE KATOL.🙂 jestem ateista i wyznaje Marksizm-Leninizm. Bardzo lubie Vladimira Vlamidorowicza Putina i chcialby ucalowac jego stopy bo czlowiek jest wysokiego formatu i dba o matuszke rosije, Nie tak jak glupi chuje w Polsce co glodza ludnosc.
Mysleli chuje w Uni ze go wyroluja bo przestana od niego kupowac gaz a on ich wyrolowal bo podpisal kontrakt z Chinami i tych z Uni i z Polski piedoli. Madry jest facet. Ludziom placi pensje na dobrym poziomie i prawie wszyscy chca jego rzadow. Jaki pozytek z demokracji jak nie masz co do garnka wrzucic i jesz suchy chleb tak ze szoruje ci on o kichy.
Polska to zawsze jest taki maly kundel co chce podgryzac bernardyna. Rzuca sie jak pchla na grzebieniu. Jakby Vldmir Vladimirovicz chcial to by kurwa pokonal Polske w pare dni.
Taka jest kurwa naga prawda.

Eustachy Karpinski.

Comments on: "List do Zygmunta. Marksizm-Leninizm i Vladimir Vladimirovicz Putin." (10)

  1. To chyba do mnie🙂 ogolnie dzialania Putina mozna zrozumiec ale u nas jak ktos tak mysli to jest prorosyjski i jest zly. Do zrozumienia jest obrona swego narodu a u nas przez integracje europejska politycy u wladzy maja narod w dupie i tylko przed wyborami rzucaja czasem patriotycznymi haslami ale robia to na tyle ostroznie zeby lewacki elektorat sie nie odwrocil od nich… nie powiniene tego pisac bo niby cisza wyborcza jest ale mam to w dupie… moje prawicowe poglady mozna zobaczyc w tym ze poruszam sie prawa strona ulicy ale za to PKW chyba mi dupnie kary..choc w naszym chorym kraju nigdy nie wiadomo…pozniej Ci przesle artykul o tym jak falszuja podpisy pod listami poparcia ehh

    • Te wybory to tylko skok na kase oportunistow. Sam chcailbym tam pracowac bo bardzo dobrze placa🙂 No ale nie moge bo nie mieszkam w Polsce i nie daje dupy jak co niektorzy.

      • Ano jak najbardziej skok na kase ale male partie spoza parlamentu moga to wykorzystac aby sie wybic…aczkolwiek po jednej kadecji takiemu europoslowi przysluguje 4600 zl emerytury po drugiej kadencji juz chyba dwa razy tyle wiec nie dziwne ze sie tam mendy pchaja a jak sie dopchaja to sie trzymaja stolokow:/

      • Zaglosuj sam na siebie.🙂 Co sie nie opalasz i siedzisz w domu? A moze juz burza zawitala? Ja ogladam dzienniki Polsatu z jedno-dniowym opoznieniem.

      • i po wyborach🙂 nie jest zle🙂 widac ze cos drgnelo ale daleko draga do zmian.. 60% ludzi glosuje na PO-PIS eh.. demokracja:/

      • Zrob sie Seryjnym Morderca. Osiagniesz maximum zadowolenia.

      • Rokita ma przejebane. Gowin mu nie pomoze. 🙂

      • Aga
        agapoz6@interia.pl
        31.130.97.219
        Wysłany 24.05.2014 o 12:01 pm
        Cześć, widzę, że jest mowa o Zenforest, proszę o kontakt do mnie prywatnie. dzięki.

        Odrzuć | Odpowiedz | Szybka edycja | Edytuj | Oś czasu | Oznacz jako spam | Kosz

        terraustralis
        terraustralis.wordpress.com
        atranquilo@gmail.com
        124.178.129.194
        Wysłany 25.05.2014 o 1:38 pm | W odpowiedzi na Aga.
        A masz duze piersi?

        Odrzuć | Odpowied

        terraustralis
        terraustralis.wordpress.com
        atranquilo@gmail.com
        124.178.129.194
        Wysłany 25.05.2014 o 1:42 pm | W odpowiedzi na Aga.
        Dobrze Aga napisze do Ciebie jak sie rozbierzesz przy kamerce.

    • 2 odpowiedzi na „CZY WIESZ, ŻE TOFU MOŻE ZASTĘPOWAĆ JAJA W DIECIE?”
      terraustralis pisze:
      25 Maj 2014 o 12:22
      Daje raka piersi wiec idealny dla Ciebie.🙂

      Milej niedzieli.
      Odpowiedz
      terraustralis pisze:
      25 Maj 2014 o 12:28
      Prawie sie zaglodzilem w szpitalu bo nie jadlem tego swinstwa. Dobrze, ze jedna pielegniarka zauwazyla ze schodze (umieram) Natychmiast przewiezli mnie na Intensywna Terapie. Po pewnym czasie sinusoida znowu poszla do gory. Juz wiedzialem, ze jeszcze nie wstapie do raju. Juz widzialem Jezusa na koncu tunelu. Powiedzial: „Chodz chloptasiu. Wybaczam Ci ten Twoj Buddyzm. Wiedzialem ze dalej mnie lubisz. Wiesz…z Budda niekiedy gramy w szachy.”

Leave a Reply

