Skanowalem sam rzeczy w samoobsludze i kurwa …takie przecenione ciacho nie chcialo sie zeskamowac bo nie lapalo kodu kreskowego wiec wkurwiony pierdolnalem do reklamowki. A tu kurwa automat mowi: Nieoczekiwany obiekt…wycofaj go. No to kurwa go wycofalem i wzialem pod pache ale z nerwow rzucilem monete tam gdzie wkalada sie banknoty. Wiec to zwrocilo uwage kontrolera, ktory przyszedl i pouczyl mnie ze monety to tu a banknoty to tam. Wogole nie zwrocil uwagi na zajebane ciacho. Wyszedlem spokojnym krokiem. Pomyslalem: Nie ma to jak krasc metoda iluzjonisty. Ale jednoczesnie pomyslalem: o kurwa to tylko kosztowalo 2 dolary. ALe mialem niefart. Czy nie moglo to kosztowac 20 lub 50 dolarow. Wyszedlem sfrusttrowany.
Niech nie czytaja tego dzieci przystepujacy do Pierwszej Komunii Swietej.

Juz jeden parafianin dal sie podpuscic i sie przyznal. Nie trzeba go nawet bylo torturowac. Oto potega polityki Gebelsa.

Comments on: "Kradziez trywialna i malostkowa, mimochodem." (22)

  1. ja w tesco czasem przez przypadek czasem nie.. kupuje obiadki dla corki i jest taka sytuacja ze dwa sa za 10 a jeden oddzielnie kosztuje 6 i maja cos zrabane bo jak zabijesz 2 za 6 to tez wejdzie.. wiec czasem przez ‘przypadek’ nabijam po mniejszej kwocie a nie tej z dwupacka🙂 ot kontrolowane oszczedzanie🙂

    • No i dobrze bo Tesco to bogata firma. Gorzej jakbys okradl drobnego sklepikarza.
      Nepotrzebnie sie wygadales. Teraz ktos doniesie, dostanie nagrode a ty bedziesz sie tlumaczyl na policji. Polacy tez donosza na siebie – to zostalo z okresow zaborow kiedy nie bylo panstwowosci polskiej.

    • Ale ci dopierdola. Zaloza ze robiles to przez 20 lat razy raz na tydzien. To okradles Tesco ponad 1000 razy. To juz powazne przestepstwo. Pojdziesz siedziec na 2 lata lub zaplacisz ..ile to…1000 razy 5PLN to 5 tysiecy zl plus kara….jakies 2-3 tysiace to razem 7-8 tysiecy.

    • Oczywiscie rozumiem, ze spowiadasz sie z tego u ksiedza. I co dopuszcza dzieci do Pierwszej Komunii Swietej?

    • No przykro mi. Centrala juz o ty wie (mam na mysli Watykan, mam tam wtyczke)
      Zaczna z toba lagodnie.

      Etap 1. Zglosisz sie sam na zbieranie na tace.

      Etap 2. Zanotujesz, ktorzy parafianie rzucaja monety a nie banknoty.

      Etap 3. Wstapisz do bojowek, ktore beda w nocy napierdalac tych co rzucaja tylko bilon (monety)
      Etap 4. Jezeli wpierdol nie wystarczy zaczniesz uczestniczyc w przypalaniu ich goracym zelazem i takie inne egzorcyzmy.

      Watykan nada ci numer operacyjny.

      A moze zostaniesz muzulmaninem???? Obetna ci prawa dlon bo nia kradles ale zawsze zostanie Ci lewa na pocieszenie. Przerzucisz sie na leworecznosc..wiem ze to ciezko ale czego ludzie nie robia.

      No bo Watykn ma Cie juz w kieszeni. Nawet Cie nie pochowaja w swietej ziemi.
      Nie wiem gdzie sie wygadales? Moze taka szybka rozmowa z innym parafianinem i on poszedl potem do ksiedza na zachrystie i szepnal mu na ucho?????

      • hehe dobre…

        innowiercem nie zostane na to mozesz liczyc.. co wiecej ostatnio bardzo mi sie podoba Ruch Narodowy i licze ze w przyszlosci wypierdola z PL tych dziwnych ludzi ktorych sie promuje.. i ze nie bede sie martwil ze nasz kraj repreznotowac gdzies bedzie baba z broda.. Hitler to musi niezle sie przekrecac w trumnie po tym co sie teraz dzieje w Austrii…

    • Radio Watykan nadaje;

      My nie walczymy z wielkimi korporacjami typu Tesco tylko zajmujemy sie ZBLAKANYMI OWIECZKAMI.

    • Wielki Mufti – Mohamed il Zakrachani.

      Salaam ale cum . ale cum salaam.
      Drogi bracie nie obetniemy ci prawej dloni bo grzeszyles jako chrzscijanin a jako u potencjalnego muzulmanina konto masz czyste.
      Tez uwazamy bracie, ze Tesco jest wytworem Wielkiego Szatana.
      Nie obetniemy Ci dloni z powodow powyzszych.
      Poza tym dlon bedzie ci potrzebna aby pociagnac za sznurek ktory wysadzi ladunek na twoim ciele w samym srodku Tesco – dziela Wielkiego Szatana.
      W przyspieszonym tempie znajdziesz sie w srodku islamskiego nieba gdzie seksualnie zabawiac cie bedzie 7 hurys.
      Zadbamy o wdowe po tobie i o dzieci tak samo jak wysadzajacych sie braci palestynskich.

    • Gdzie tam? Deszcz napierdala i wiatr malo chalupy nie zwieje. Szedlem nad oceanem i stwierdzielm ze sie wcale nie przemieszczam. Zabladzilem w moej nowej dzielcy. Jakies takie ulice popierdolone w ksztalcie labiryntu. dzisiaj chyba przeszedlem 5 km wiecej niz potrzeba.
      Pierwszy raz popatrzylem na mape. Zreszta sam zobacz na Google Earth 17 Lorient Pass, Quinns Rocks, Western Australia o przemiesc sie na ulice blizej oceanu.

    • Juz Cie Amerykanie namierzyli. Zwracaja uwage na kluczowe slowa typu: Mufti, Islam, Wysadzic sie w Tesco itd

    • I co zona w nocy Cie nie opierdolila, ze dajesz sie podpusczac i zadajesz sie z wariatami?

    • To mimochodem.

      Niektorzy starzy grzeja sie bardziej niz mlodzi. Wanda powiedziala, ze 92-u letnia staruszka miala wstawiane bajpasy na serce i spytala sie kiedy nawczesniej moze miec seks?

    • Zygmunt
      Ja nie moge glosowac bo nie mam paszportu polskiego tylko polski dowod.
      Nie chce mi sie odnawiac polskiego paszportu bo moge wjezdzac do Uni na australijski to po kiego chuja mam placic za dwa pazporty??? Do polskosci sie przyznaje bo mam polski dowod. Ale paszport polski jest dla mnie bzuzyteczne. Poza tym glupie chuje w tutejszej ambasadzie co jest 5 tysiecy kilometrow ode mnie wprowadzili komplikacje ze konsul musi czasami przylatywac do naszego miasta (na koszt panstwa polskiego ma chuj przelot turystyczny) i wtedy sie ustawia kolejka do skladania wnioskow. To ja pierdole
      A jak konsul nie przyleci to samemu trzeba leciec do Sydney (przelot kosztuje A$500 czyli ponad 1500 zl ) i za ten paszport trzeba placic conajmniej A$350 czyli ponad tysiac zlotych to ja pierdole taki interes. Na mnie sie chuje napewno nie dorobia.
      Wiekszosc Polakow tutejszych ma polski paszport bo sie chuje wszystkiego boja i sa tacy kurwa patriotyczni. Ja sie w polowie uwazam za Australiczyka. Mieszkam tu i panstwo australijskie bardzo dba o mnie wiec jakby byl wojna to bym walczyl za Australie bo to moja druga ojczyzna. Mam teraz dwie matki albo dwoch ojcow.
      Przykro mi ale nie jestem katolem chociaz mowia po angielsku: RAZ KATOL, ZAWSZE KATOL.🙂 jestem ateista i wyznaje Marksizm-Leninizm. Bardzo lubie Vladimira Vlamidorowicza Putina i chcialby ucalowac jego stopy bo czlowiek jest wysokiego formatu i dba o matuszke rosije, Nie tak jak glupi chuje w Polsce co glodza ludnosc.
      Mysleli chuje w Uni ze go wyroluja bo przestana od niego kupowac gaz a on ich wyrolowal bo podpisal kontrakt z Chinami i tych z Uni i z Polski piedoli. Madry jest facet. Ludziom placi pensje na dobrym poziomie i prawie wszyscy chca jego rzadow. Jaki pozytek z demokracji jak nie masz co do garnka wrzucic i jesz suchy chleb tak ze szoruje ci on o kichy.
      Polska to zawsze jest taki maly kundel co chce podgryzac bernardyna. Rzuca sie jak pchla na grzebieniu. Jakby Vldmir Vladimirovicz chcial to by kurwa pokonal Polske w pare dni.
      Taka jest kurwa naga prawda.

  2. Jezeli ksiadz spowiednik nie doniosl tego do biskupa to trzeba powiadomic Tadzia Rydzyka.

Leave a Reply

