https://plus.google.com/photos/115579244441711245601/albums/6014286355099188321?banner=pwa

Comments on: "Na razie w nowym domu kompletny chaos." (9)

  1. rzeczywiście chaos🙂 musisz wykorzystać poki zona jest i zeby Ci pomogla przy sprzataniu🙂

    • Ona sie boji i mowi z nie chce niczego ruszac bo wie ze wszystko musi byc tak ustawione jak ja chce bo to moj wylaczny dom. Poza tym cierpi niesamowita grype wiec nie ma energii. Ja tez od niej zalpalem i jestem chory a w poniedzialek mam wazna wizyte u psychiatry. Juz sie do tego przygotowuje.🙂

      • hehe no to kurujcie sie.. na grype to trzeba sie wygrzac.. a jakbys potrzebowal czego na kaszel to moja tesciowa taki dobre ustrostwo robi.. spirol z czekolada wypala gardlo ale dobre…🙂

    • Tylko zartowalem co do bialych psow. To psy Chinczykow co kupili od nas nasz dom. Pwnego dnia ukradlem im jednego psa i zabralem do swojej nowej dzielnicy. Nie mial jednak przyjemnosci z przejazdzki jak to robia psy wychylajac leb z samochodu. Obrocil sie do mnie na siedzeniu pasazera i jakby probowAL SIE DOPYTAC CO JEST GRANE Ale jakos nie mogl nic powiedziec.

    • jestes seksista. Uwazasz ze kobieta jest od robienia porzadkow.
      A poza tym to: https://plus.google.com/photos/115579244441711245601/albums/6014381673407249057?banner=pwa

      • oj tam uwazam, ze kobieta jest bardziej naturalnie do tego predysponowana.. przeciez na przyklad jak mam dziure w skarpetce to lepiej, zeby to zona zrobila, niz ja.. z reszta zona moja przeznie na przyklad jesli chodzi o szycie woli sama.. a jak mowi Korwin feminizm konczy sie gdy trzeba wniesc pralke na szoste pietro (czy jakos tak).. a banki ciekawe.. juz dawno nie widzialem jak ktos stawial.. pomoglo?

    • Nie wiem dlaczego nie ma funkcji REPLY przy kazdym twoim wpisie?????
      Czy banki pomogly? Wydawaloby sie ze najpierw taka poten znow pogorszenie. Moze zrobie jej dzisiaj znowu. Poszlaby do lekarza, dalby jej antybiotyk i byloby po klopocie.
      Dzsiaj dorznalem samochod. Chamulce nie puszczaja jak sie nie rozpedze do setki. A dzisiaj jak sie jedzie do tylu to tak trzymaja ze jest tak ze kola nie kreca sie koliscie tylko po elipsie. Jakby samochod wjezdzal na jakas przeszkode. Ale kupilem juz klocki chamulcowe. Tylko czy tam na kole zostal jeszcze jakis metal aby sie nowe klocki o niego tarly?

      • no to musisz uwazac uwazac co by nie rozdupczyc sie gdzies.. mi kiedys cylindry poszly to dobrze ze nie na jakims zakrecie… ale jakos sie dalo rade🙂

Leave a Reply

