adeusz (Australia)
15:44 (0 minutes ago)

to Andrew,
Andrzej Ty za chuj nie masz rozumu proponujac ludziom rzeczy wedlug wlasnego widzi mi sie.
Jakby wynajela mieszkanie na rok to procent od 370 tysiecy dolarow by sprawil ze nie placiliby jej zasilku australijskiego a moze i polskiej emerytury wiec by stracila jakies 30 tysiecy dolarow.

CHUJ Z TAKIMI RADAMI. juz chyba tracisz polaczenia neuronowe przez te swoje podroze.
A wogole jak powiedzialem to Wandzie to powiedziala abys nie wpierdalal sie w jej zycie osobiste bo ona sobie tego nie zyczy. Wiec jak sie teraz czujesz???? troche glupio nie?

Caly czas patrzysz na rzeczy ze swojego stanowiska i jestes kurwa EGOCENTRYK za chuja Pana.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: