List do bratowej.

Co u Ciebie słychać w eleganckim świecie, napisz pozdrawiam Iwona

phuklakson
kupilem prxepiekny dom, 10 minut wolnym spacerkiem do morza. Ale mialem fart. Dom idealny dla mnie. Naokolo roze w roznych kolorach. Fioletowych na przyklad nigdy nigdzie nie widzialem a je mam teraz. Mam czerwone frangipani i duze drzewo frangipani w bialym kolorze ale je sprzedam bo mi niepotezxbnie zaslania dom i go skraca.
Wanda juz wymienila polowe swojej czesc pieniedzy na zlotowki. A druga polowe zostawia w Australii bo jezeli przez rok nie dostanie renty to bedzie zyla z procentu. Wykupi bilet lotnicxzy ns rok to wtedy wroci i dostanie emeryture australijska. Bedzie zyla jak paczek w masle. Bedzie miala polska emeryture + australijska + procenty z zainwestowanych $150 000. Ma jeszcze akcje na gieldzie australijskiej.
Wiec do sprzatanie mieszkania wynajmie sobie Ukrainke. Bedziemy codzien w kontakcie przez Skype.
Wcxorasj zadzwonilem do Dobieckich w Milanowku ale ona nie chciala zbyt rozmawiac. Jak spytalem o niego to powiedziala ze go nie ma. Pewnie sklamala. Pytalem sie czy oslepl na jedno oko a ona powiedziala ze nie. Synalek meszka u nich z dziewczyna. Tlumaczyla sie ze ta ruska Frania pralka co im dalem jak mieszkalem u nich to zalala jej dom. Moze zmyslila? nie wiem. Chcialbym jakos pomoc Hance ale Australia nie nalezy do Uni wiec aby tu przyjechac to musialaby miec wize. Musialbym byc jej gwarantem aale gwarantujacy musi pracowac na pelen etat a ja prawie nie pracuje tylko dorabiam do renty. Moglbym sie znia fikcyjnie ozenic ale to byloby dla mnie ryzykowne bo wtedy nabralaby prawa do polowy mojego domu. Wiec nie wiem jak jej pomoc?
Dom o wele zaduzy niz ja potrzebuje. Pomyslalem ze moglbym zaadoptowa jakiegos chlopca sierote z Afganistanu ale nie wiem czy to mozliwe.
Nasz dom kupili Chinczycy.Przeplacili 100 tysiecy dolarow ale w interesie nie ma litosci wiec ich nie zaluje.
Najsmieszniejsze jest ze im zapierdolilem ich psa. Podony do Haskiego ale ma futro cale biale. Pochodzi z Syberii. Ta rasa nzzywa sie jakos na S chyba. Zamieszce zdjecia. Wiesz gdzie sa moje zdjecia?
Pozdrawiam.

Piekna pogoda ale musze robic rzeczy w domu. Na przyklad wiercic dziury w scianach aby powiesic moje wszystkie obrazy, lustr itd.
Tak prawde mwiac to ten dom ma szafy wnekowe w kazdej sypialni ze mozna tam nawpierdalac rzeczy na maksa.
Troche sie mecze chodzac po tym domu. Nie jest piewtrowy ale ma niesamowita ilosc pokoji.
Chwilami pierdoli mi sie co jest w jakim pokoju i sie nachodze jak glupi. Mam park naprzeciw i szkole dla mniejszych dzieci (podstawowke.) lubie sluchac jak dzieci sie smieja.
W piatek Wanda wymienila 150 000 dolarow a dzisiaj jest kurs troche wyzszy i stracila 500 dolarow. Na tak duzej sumie to male wachniecie i tracisz. Ale Wanda spanikowala ze moze kurs spadnie. Ale im bardziej sie pierdoli na Ukrainie tym bardziej zlotowka traci na wartosci bo spekulanci walutowi boja sie ze w tym regionie moze byc wojna. J3estem Wandzie winny 50 tysiecy dolarow ale oddam jej za miesiac jak skoncza mi sie terminy inwestycyjne.
\To tak pokrotce. Caly czas nie moge uwierzyc ze mieszkam w tak ladnym domu w tak ladnym zakatku wybrzerza.
W tym miejscu ocean wyglada jak Morze Srodziemne we Wloszech.
POzdrawiam.
Moze wynajme jeden pokoj jakiemus Polakowi. Sa dwie lazienki to bedzie mial swoja osobna.
Napisze ci link do moich zdjec. Jeszcze tych z przenosin i zajebania psa nie umiescilem.
Tadek.

p.s Ale sie upierdolilem ta przeprowadzka. Wynajalem samochod ciezarowy 3 tonowy. Nigdy takim jeszcze nie jezdzilem ale na autostradzie zapierdalalem jak dziki.

Send

Saved

Leave a Reply

