Najgorzej jak mnie zlapie taka ochota w Centrum sklepowym.

Comments on: "Czasami lubie sie podrapac po odbycie…." (2)

  1. osiwiony said:

    a ja głośno beknąć, podłubać w nosie, pierdnąć, wszystko co najgorsze, podrapać tam gdzie nie wolno też, bo swędzi

    • Drogi czytelniku dzieki za swoje wyznania.
      Zapraszamy innych do opowiedzenia swoich roznych sekretow wzgledem zachowania swojego ciala.
      Zawsze zastanawialem sie czy piersi kobiet powoduja do checi podrapania pod nimi tak jak facet lubi sobie podrapac pod jadrami.
      Drogi czytelnik opowiedz nam jak czesto sie onanizujesz. Czy lubisz to robic w pewne dni i o jakiej porze. Czy pelnia ksiezyca ma na to wplyw. Czy onanizujesz sie bardziej kiedy ksiezyc jest w pelni czy moze odwrotnie.
      Jakie stosujesz techniki? Czy namydlasz penisa a moze polewasz go jakims zelem? Czy jest to domestos do czyszczenia muszli kibli? Bardziej zre, nie? To szczytowanie wtedy szybsze?
      Co robisz ze smarkami? Ja lubie parsknac na sciane. Zona narzeka, ze przykeja sie do scian i ciezko to zmyc. Ale co mam sobie odmawiac takiej przyjemnosci.
      Opuszczajac moja stara dzielnice naszczalem na furtke sasiadki.🙂 Bardzo nie lubilem zlosliwej kurwy. To ze sie pierdoli z czarnymi to nie robi mi roznicy. Ale zawsze miala wredne spojrzenie. Ojciec Chinczyka co kupil nasz dom widzac moje szczanie powiedzial: Bu ha- co znaczy Nie Dobre. Ale ja pokazalem aby tez naszczal ale on uciekl. No nic trudno jak nie chcial zaaznaczyc terytorium jak robia to psy to jego strata. Bardzo sie posunulalem w moich konwersacjach po chinsku. Calkiem mi to niezle idzie. Mowie po Mandarynsku. Kantonijskiego nie znam. Nie warto sie go uczyc bo wiekszosc Chinczykow mowi Mandarynskim.
      Jezeli robisz zonie minete to przetrzyj jej lechtaczke plynem do mycia naczyn. Potem mozna ja polac syropem i niezle smakuje.
      A Ty Osiwiony masz robionego loda???????

Leave a Reply

