Przyznam sie, ze boje sie chodzic po domu z dlugim nozem bo moge mojej zonie poderznac gardlo. Wiec boje sie sam siebie, ze taka mysl mi przychodzi. Jestem oficjalnym wariatem wiec poszedlbym tylko do psychiatryka a nie do wiezienia. ALe zabic zone bez ogluszenia???? To by sie zrobila koszerna….Ale stare mieso zle smakuje bo jest lykowate.😦

Moja corka mieszkajaca w Londynie juz myslala, ze zabilem jej matke i naslala na mnie policje dzwoniac z Londynu. Policja przyszla i sie pyta gdzie moja zona a ja mowie, ze podlewa ogrod. Zobaczyli ja i sie wycofali mowiac, ze przepraszaja za najscie. Od tego czasu corka nie dzwoni.

Comments on: "Moja zona powiedziala, ze trzeba sie jak najdalej trzymac od takiego chama i wariata jakim jestem." (7)

  1. Tak nie lubisz swojej żony?
    A kto będzie o Ciebie dbał i w chorobie np. pocieszał?
    Samotność jest niedobra, jest takie przekleństwo afrykańskie” życzę Ci aby przez twój dom przebiegła antylopa ”
    Wiadomo, że to się nigdy nie zdarza…
    Uściskaj Żonę i ciesz się , że Ją jeszcze masz blisko siebie.

    • Ona jest zestresowana. Moze bedzie musiala zyc z emerytury 1000 PLN a 500 z tego pojdzie na czynsz.
      Ale to jej problem nie moj.

      Generalnie nie lubie kobiet bo nie lubilem mojej matki.
      Jak wyjedzie to bede mial spokoj.

    • Uwazaj na ebole. Ty to jak siedzisz tak w tych chorobach to nie robisz sie z tego chora?

      Poza tym pewnie ludzie cie wykorzystuja i pytaja sie : Marysiu Czy jak dzisiaj mialam zollty stolec to dobrze czy zle? :)))))

      Jest za duzo ludzi na swiecie i ze 2 miliardy musza umrzec. Za malo wojen to ebola sie za nich zabierze.

    • Zone bardzo lubie. W sumie wytrzymala tyle lat ze mna. Nalezy sie jej emerytura i dom spokojnej starosci z dala ode mnie.🙂
      Bardzo dobrze jej zycze. Tobie tez i wlasciwie wszystkim z malymi wyjatkami.🙂

  2. osiwiony said:

    Dziwie się że wytrzymałeś tak długo, dlaczego wcześniej sie nie rozstaliście?

Leave a Reply

