Nie lubie……..

Nie lubie i bardzo mnie wkurwia jak osoby wciskaja gwiazdki ze cos lubia. To powoduje balagan w mojej poczcie emailowej bo musze to wykasowywac i sie z tym pierdolic i trace na to kilka sekund mojego cennego zycia.
Czy nie bardziej po ludzku byloby napisac pare cieplych slow niz w debilny sposob wciskac te gwiazdki????

Tak samo nie przepadam za Janem Pawlem II-gim i sie z tym nie kryje i nie dlatego ze sie nie przyznaje do katolicyzmu tylko uwazam, ze ten facet byl wyrachowany. Tak samo jak niesamowicie wyrachowana byla Matka Teresa – tej to juz bardzo nie znosze.

Ale Franciszek jak na razie jest o.k. O wiele lepszy i porzadnieszy niz Karol Wojtyla. Ale niech wielu Polakow caluje dupe Wojtyle. Nie moja sprawa.

Tak samo nie lubie jak jedna znajoma w Polsce nie ma co robic i tylko przesyla co kilka dni kawaly z Polski. Tej kurwy bardzo nie znosze. Oznaczylem jej poczte jako SPAM i nie sobie kurwa pisze. :))))

Wiec zaznaczam. Nie lubie gwiazdek i prosze mi ich kurwa nie dawac. Jak osoba czuje taka potrzebe to niech pojdzie i sie wysra lub rzygnie na sciane. 🙂 po prostu nie lubie debilizmu szcegolnie u starych osob. Jak nie maja co robic to zawsze mozna zbadac wlasne odchody na obecnosc chorob – to o wiele pozytyczniejsze. Albo zabic brzeczaca muche w domu. Bo w Polsce ludzie nie wymyslili siatek w oknach i muchy brzecza i to mnie w Polsce niesamowicie wkurwia.
Tak samo wkurwiajacy jest hejnal z Wiezy Mariackiej w poludnie.
ALe lubie wiosne w Polsce i wogole w Europie.🙂

Comments on: "Nie lubie…….." (8)

  1. Ale pojechałeś w tym poście…
    Na ogół ludzie cieszą się. z gwiazdek
    Ależ Ty jesteś oryginalny.
    Będę Komentować…też trzeba poświęcić o wiele więcej sekund na czytanie komentarzy…
    Pozdrawiam, już Cię nie będę denerwować…bo Cię lubię

    • Troche przesadzilem.🙂 Moze moge wiadomosci powiadamiajace o gwiazdkach na mojej poczcie umiescic w SPAM-ie wtedy nie musialbym ich wykasowywac.
      🙂 Musialem byc w zlym nastroju. Przepraszam.🙂

      Milej niedzieli.🙂

  2. osiwiony said:

    kliknij tu https://terraustralis.wordpress.com/wp-admin/options-general.php?page=sharing
    zrób jak na tym obrazku http://i.imgur.com/8AwMtx4.png
    zapisz zmiany
    powinien zniknac ten przycisk, nikt nie bedzie klikał.

  3. osiwiony said:

    wejdz jeszcze tu https://terraustralis.wordpress.com/wp-admin/options-discussion.php

    i odznacz “Someone likes one of my posts”

    Nie wiem czemu ale post wyżej czeka na moderacje, tak mi pisze🙂

    • Dzieki Pawel. Odznaczylem ale to mowi, ze za kazdym razem jak ktos lubi moj post to wysle mi email a ja przeciez chce odwrotnie.
      No ale odznaczylem i zaobacze zy dziala.
      Nie wiem co zrobic aby nie czekalo na moderacje.🙂
      Ja nie jestem taki spec jak Ty.
      Kiedy przylatujesz? chyba gdzies za po roku, nie?
      Tylko nie przywoz rodziny.🙂

      • osiwiony said:

        no może pomorze. Przylecę w grudniu po południu😀 żartuje, najpierw zbieram kasiory ile się da🙂 na bilet już jest ;p no to nie taka prosta sprawa jak się wydaje🙂 póki co nie czekaj ;p

      • moge sie wczesniej przekrecic.

Leave a Reply

