No i kupilem 2 puszki po 4l farby Dulux do malowania nowego domu po jedyne $10 za puszke.
Bylo pochmurno i myslalem ze bedzie padac ale jest popoludnie i swieci teraz slonce.
Wanda w zlym nastroju. 🙂

Comments on: "Bylem rano na pchlim targu…" (6)

  1. osiwiony said:

    kupuje dom za pierdyliard dolarów a sknerus niesamowity😉

    ja bardzo lubię przyrodę, Polską właśnie bo jednak do niej jestem przyzwyczajony. Ciekawe jakby było w całkowicie innym klimacie, w takiej AU jest klimat zupełnie inny wy nie macie tego co teraz my tutaj, wszystko budzi się do życia, rozkwita. Tylko że mnie ciągle zimnawo, ja lubię 25-30 stopni🙂
    Angola musze jeszcze więcej umieć, im więcej tym lepiej, i kasy jeszcze troszke odłożyć. Może pomału do celu się dojdzie🙂

    • Jak bedziesz sie spieszyl w tak zolwim tempie to wszystko cie ominie.
      Tu tez jest wiosna jak u was jest jesien jelopie.🙂

    • Oj jelopie niepotrzebnie zawracasz mi dupe bo widze, ze nigdy nie przylecisz.
      Wiesz czego ci brak? Silnej motywacji chlopie.
      Jezdzisz na tym trucku i ci gowno placa a Kasienka sciaga z ciebie wszystka forse. Biedny ty….Skonczysz mieszkajac w jakiejs komorce.

    • Stad mam tyle kasy i moge robic co chce a ty sie napierdolisz i nic nie masz.

  2. osiwiony said:

    no i po co sie denerwujesz, mało masz siwych wlosow?🙂 Nie chcialem cie obrażać ani denerwować, nic z tych rzeczy, w formie żartu to napisałem. sam jestem snkerus i jełop😉

    • Osiwiony Pawelku jak bedziesz pode mna kopal dolki to ci zrobie dowcip. Przyjedziesz do mnie a ja Cie wyrzuce na zbity pysk.🙂 A komorne w Australii bardzo podrozalo. Jakbym wynajal moj dom to bym dostawal $500 tygodniowo czyli $2000 miesiecznie.
      Zbieraj sie szybko bo zona niedlugo wyjedzie do Polski to bedzie mi smutno a z toba to raczej smucic sie nie mozna..chociaz cholera wie jak to jest z Aspergerowcem. Jak to forma autyzmu to taki sie pewnie zamyka i nic nie mowi.
      Chociaz do ciebie to niepodobne bo geba ci sie nie zamyka.🙂

Leave a Reply

