Nadeszla Jesien.

Nie widac tego po australijskich drzewach bo nie traca sezonowo lisci jak te europejskie ale zachmurzylo sie niebo i zaczelo troche kropic deszczem. Dla osoby z Europy to takie samo odczucie przemijania.
Niemniej nie jest zle. Przynajmniej nie jest juz goraco ale wilgoc w powietrzu pozostala.
Nie znaczy ze nie bedzie juz dni pogodnych ze sloncem. Beda przeplatane tymi deszczowymi.
Przynajmniej nie bedzie potrzeba podlewac ogrodka.
Dzisiaj sprzedalem troche roslin w doniczkach i jedna moja rzezbe. Wiec kupilem sobie tyton i pale a od tego rozsadza mi zatoki chociaz nie zawsze i nie wiem od czego to zalezy.
Mialem tez prace u Chinki i wpadlo mi $70 wiec ogolnie finansowo niezle.

Comments on: "Nadeszla Jesien." (58)

  1. jesień, a u nas poki co zimna wiosna.. ale ma sie poprawic.. byle do lata🙂

    • Widzialem na poludniu Polski te sterty sniegu.🙂

      • ee u mnie na poludniu poki co nie ma.. wiosna prawie🙂 choc rano mroz byl..

      • Pokazywali Kamienna Gore. 🙂 Nie znam sie tak bardzo na geografii Polski.
        Mam nadzieje ze jak przylece to juz bedzie cieplo. :))))))

      • nie wiem kiedy przylecisz ale z tego co widze to juz niedlugo ma byc ok 20-25 stopni🙂

      • Musze sie najpierw przeprowadzic.🙂 Juz zabukowalem 3 tonowy samochod na 3 dni. Nigdy takim nie jezdzilem.

      • no niezle.. to kiedy przeprowadzka?

      • 14-TEGO, 15-tego i 16-tego.

        Tyle rzeczy i 120km w obie strony za kazdym razem.
        Wisi nade mna jak gilotyna.😦

      • jak pomozesz to masz minimum 2 tygodnie pobytu za friko.
        Moze najmiesz sie gdzies do pracy i sciagniesz rodzine…

      • o widzisz.. kuszaca propozycja.. ja to gdybym mial oszczednosci polecialbym do meksyku z Cejrowskim.. jak Katol taka wycieczka by mi bardzo pasowala.. mozesz obczaic w linku http://gringo-travel.com/pliki/meksyk_majlwka_corel15_krzywe_5910311.pdf

      • Cejrowski to wariat. :)))))) Meksyk niebezpieczny. Duzo tam biedy. Od razu by Cie nacieli. Nawet bys nie zauwazyl jak bylbys goly. To bardzo biedny kraj. Wszyscy z tamtad chca do USA.

      • Cejrowski mowi co mysli i nie kryje sie z pogladami ot.. rzeczywiscie wariat hhee

      • ee ja sie nie lapie. ja juz powyzej 31 mam na karku hehe ale w tym artykule fotka sikorskiego dobra.. jakis taki smutny hehe

      • takitutaki
        Marzec 25, 2014 o 6:46 am
        na pewno.. tylko ze w UK to jest już bardzo zaawansowane dochodzi tam do kuriozalnych scen tak jak tu http://ndie.pl/anglia-molestowal-11-letnia-dziewczynke-nie-pojdzie-do-wiezienia/

        trudno mi odradzać Ci wyjazd, bo sam się nad tym zastanawiałem i czasem jeszcze rozważam, ale jeśli w UK nie zrobią czegoś z postępującą islamizacją bo jak nei to skończą jak Norwegowie http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/5244-norwegia-ten-kraj-wymiera

        polecam do poczytania🙂

        Dodaj komentarz

        Gravatar
        terraustralis: Komentujesz korzy

      • takitutaki
        Chlopak jest w desperacji to mu nie odradzaj. Co zlego w zostaniu muzulmaninem. Bedzie mial unormowany dzien z przerwami na modlitwy. W nocy tez musi nastawiac budzik na umycie stop i modlitwe.
        Islam nie jest taki zly. Wysadzisz sie i idziesz do nieba a w katolicyzmie to musisz sie meczyc do poznych lat.

      • Narazasz sie. Glowna Rada Islamska juz zna twoj adres i nalozyla na Ciebie Fatwah. Juz masz przejebane.😦

      • hehe no trudno zaryzykuje…. nie jest zle ale chlopak chyba olal nas bo juz postanowil a wartosci jakimi sie kieruje to raczej sa w wartosciami w portfelu.. nie mowie ze to zle bo tez tak mam czasem i nie wiem czy nie zmienienic priorytetow hehe

      • Nie piszesz w tym czasie co ja operuje. Chyba zacina ci sie internet.😦 A bylo tak milo pogadac ze znajomym. :))))))

      • ano. ano.. ostatnio jakos tak pogoda sie polepsza to czlowiek nie siedzi juz tak przed komputerem😉

      • i co ladna wiosna dzisiaj?

      • wczoraj byla lepsza.. dzis zachmorzone.. niczym w Smolensku rano.. mgla.. az brzozy nie widac😉

      • No widzialem na wczorajszym dzienniku, ze liscie na dzrzewach jeszcze nie puscily.
        Nie dlugo zacznie lac deszcz bo bylo za malo sniegu i ten wszystki snieg co mial spasc pojawi sie w postaci deszczow. Znowu bedzie masakra a ja wtedy musze tam leciec. O kurwa…. 😦

      • tak bywa.. parasol wez🙂 ale ogolnie nie licze na deszcze.. bardziej u nas ostatnio nie ma okresu przejsciowego i zamiast wiosny od razu hyc i ciepłe ciepło🙂

      • Gdzie tam. Moze i troche tego ciepla bedzie a potem bedzie lac. Juz to przecwiczylem 2 lata temu. Wtedy musze uciekac do Chorwacji lub Turcji.

      • hehe a jak tam przygotowania do przeprowadzki?

      • Juz spakowalem ze 30 pudel i dalej malo. Oszczedzam to jezdze po pudla do sklepow aby dali mi za darmo. Ale ogolnie optymistycznie. Jak sie za cos zabieram to pelna para. Tylko malzonce chumor siada. Na razie nie chca jej przyznac australijskiej renty bo nie ma porozumienia z Polska na renty. Na emerytury jest ale na renty nie. Wiec za 1000 PLN polskiej emerytutury za daleko nie pociagnie. Sam czynsz za mieszkanie to 500 PLN

      • no bo tak w PL jest.. dostaniesz 1000 renty 500 na mieszkanie do tego jak cos kupujesz w sklepach to z reszty 500zl 300 to zostawisz w podatkach aby zylo sie lepiej🙂

      • Czyli w sumie niewesolo. 🙂

      • A mnie $400 zasilku wchodzi co tydzien no konto i nie wiem co zrobic z ta kasa. Juz mi sie w glowie pierdoli.🙂

      • U was liczy sie miesiecznie wiec dostaje $1600 miesieczie i w glowie mi sie pierdoli co z tym zrobic. Chcialbym wiele ale jednoczesnie mi sie nie chce.
        Takie starcze lenistwo. Kosci napierdalaja….

      • no wiesz..jak nie wiesz co zrobic.. to teraz wydasz czesc na przeprowadzke🙂 powiedzialbym Ci zebys odkladal, ale nie wiem na co.. zyj baw sie i szalej, a wyspisz sie w trumnie🙂

      • dobrze powiedziane.

        Ale dowiedzialem sie ze kumpel co roku jezdzi na narty do Japoni a potem do Polski i zaczalem mu zazdroscic.
        Ja moge do Polski latac z zasilku tylko raz na 2 lata.

        Ale z koleji ty masz jeszcze gorzej. Pracujesz i nie polecisz do Australii nigdy w zyciu. Wiec ja na zasilku jestem lepszy od ciebie.
        A od robotnika w Bangladeszu to Ty z koleji jestes tez panicho.

      • no przedupione Ci powiem.. z tymi zarobkami.. teraz u nas zaczal sie czas trasferowy czy zostajesz w ofe czy przechodzisz do zus.. tuski chca sobie dziure budzetowa zapchac.. wiec ja nie doloze sie do tego interesu i raczej zostane w ofe.. wszystkie partie namawiaja na to aby przejsc do zus..w sumie sie nie dziwie, jak dojda do wladzy w nastepnych wyborach to nie beda mialy problemu z zusem do ktorego wiecej kasy bedzie splywac ze skladek..

        ja to chyba zrealizuje pomysl taki.. dogadam sie z szefem, ktory mnie zatrudni w firmie A (bo ma dwie, trzy chuj wie ile) na umowe na najnizsza krajowa.. skladka do ZUS bedzie niska, ale najwazniejsze ze zdrowotne bedzie placone.. a druga umowe na wyzsza kase podpisze w firmie B, a poniewaz jak masz dwie umowy to od tej drugiej nie musisz skladek odprowadzac, wiec wiecej bedzie dla mnie.. i z tego bede mogl odlozyc na emeryture… bo liczenie na ZUS jest jak na liczenie, ze nasza reprezentacja wygra mundial..

      • Ale nawet jak ktos zdecyduje sie na OFE to tylko kilka procent tam moze zostac a 88% i tak musi pojsc do ZUS. Wiec co to za wybor? Zaden.

      • ano wybor jak miedzy dzuma a cholera jak to jeden ekonomista stwierdzil.. cholerny system… jak bedziesz glosowal w jakism polonijnym lokalu wyborczym to pamietaj o jakiejs prawicowej partii jak KNP Korwina, czy Ruchu Narodowym.. moze oni zrobia z tym porzadek🙂

      • U milionera naprzeciw znowu dzwieczy alarm ale ja mam to w dupie, ze go obrabiaja. Jest bogaty a ktos kto go obrabia jest biedny.
        Tylko jest bezsens takich alarmow. Bo wyje przez 15 minut i gosciu z towarem zdazy sie juz zwinac. Gowno to kogo obchodzi. Nawet policja nie przyjedzie ani firma ochroniarska.🙂
        Ale jebac faceta. Co tydzien zamawia limuzyne bo pierdoli mu sie od tych milionow i w towarzystwie jedzie na popijanie trunkow. Sam mi mowi bez ogrodek ze jedzie sie uchlac. No ale jest to w stylu. Facet od limuzyny ma biale rekawiczki.

      • trzeba bylo tez skoczyc po cos do tego domu.. moze mialby fajna lampe albo cos w ten desen🙂

      • NIE JESTEM zawodowcem niestety. A bylem juz karany wiec teraz by mi przysolili z grubej rury.
        Wole naciac jakis sklep typu Obi.🙂

      • Obi nie lubie wole Castorame🙂 mozna tam nawet po dlugim czasie dokonac zwrotu bez problemu, oczywiscie jesli ma sie paragon… ale te milionery to niezle sa.. jakos nie wyobrazam sobie stanu w ktorym nie trzeba sie martwic o kase i zarobek.. jakos tak dziwnie… choc pewnie mozna sie przyzyczaic.. pewnie z jeden dzien.. gora pol dnia by mi to zajelo🙂

      • Castorame tez bym nacial ale nie w Polsce. W Polsce to bardzo trudno bo duzo kradnacych wiec uwazaja niesamowicie.

        Ja nie mam problemow finansowych chociaz praktycznie nie pracuje. Bardzo latwo sie do tego przyzwyczailem.
        Jak pracujesz to zawsze cos ci wyrodnieje.
        Pryskasz farba w lakierni to nawet noszac maske cos ci wchodzi do pluc.
        I to kurewskie rano wstawanie.

      • hehe wstawanie nie jest zle.. ja sie klade po polnocy a przewaznie o 5-6 juz nie spie i jakos snu mi nie brakuje..kwestia przyzwyczajenia organizmu.. choc przychodzi czas ze czlowiek pada na ryj.. wtedy trzeba sie wyspac😉

      • Kazdy jest inny. Mi zrobili operacje abym nie chrapal i nie mial bezdechu srodnocnego a dalej spie tyle co spalem czylu 10 gdzin i jak spie mniej to jestem absolutnie zjebany. To mi powiedzieli ze to w takim razie z powodu depresji. I klamka sie zamyka.
        Jestem watly a ty chlop silny wiec nic dziwnego ze wysypiasz sie krocej.
        Wszystko zalezy od czlowieka. Tobie wystarczy szczesliwa rodzina i jestes happy. A ja chcialbym wiecej podrozowac. A ty moglbys podrozowac ale nie musisz. Wiec wszystko zalezy od nastawienia do zycia i co czlowiek oczekuje. Poza tym jestes katol to sie wyzyjesz na tej plaszczyznie i masz spokoj.

      • hehe no wlasnie ostatnio ze wzgledu na moje poglady katolicko-prawicowe bardziej znerwicowany chodze widzac co te komuchy u wladzy robia.. masakra.. wczoraj zapodalem artykul jeden zonce to siedziala struta i wkurwiona caly wieczor… wiec nie pozostaje nic innego niz wyjechac gdzies w bieszczady w myśl klasycznego dowcipu:

        Egzaminy wstępne na kierunek nauk politycznych. Profesor rozmawia z kandydatką:
        – Co Pani wiadomo na temat programu ekonomicznego dla Polski realizowanego przez ministra Hausnera?
        Dziewczyna milczy.
        – No to co Pani wie o polityce społecznej Donalda Tuska?
        Dziewczyna milczy.
        – A wie Pani kto to jest Donald Tusk?
        Dziewczyna milczy. Profesor myśli, że jest niemową:
        – A skąd Pani pochodzi?
        – Z Bieszczad Panie Profesorze.
        Profesor podszedł do okna, wygląda na ulicę, chwilę się zastanawia i mówi do siebie:
        – Kurwa… może by tak wszystko pierdolnąć i wyjechać w Bieszczady!

      • ano.. ja powtarzam zonie zebysmy wyjechali w bieszczady… tylko co ja tam bym robil? jak zarabial?

      • paslbys owce lub kozy

      • Czy dalej jest mgla?🙂

      • Slonce wali az milo🙂

      • To dobrze. Korzystaj poki co.

      • Spoko ja juz dzis weekend zaczynam🙂 jutro urlop🙂

      • Plazuj, plazuj. Zazdroszcze Ci. Zawsze lubie wiosne w Polsce.

      • Niestety ostatnio czesto z zimy jest przeskok na lato ale natura swietnie sie budzi..wszystko kwitnie i takie tam

      • Bilety do Europy podrozaly wiec nie wiem czy polece do Polski. Jeszcze miesiac temu tanie byly linie Qataru z jedna przesiadka i tylko 25 godzin lotu.
        Teraz mam kombinacje z lotem do Chin i czekaniem tam 8 godzin to lot sie wydluza do 35 godzin. Pieprze takie cierpienie.😦

      • Chyba nie polece liniami Malezji. 😦

      • Praca – Rzeznia baranow. 5500 baranow usmiercanych na 8 godzin. Od kandydata potrzebna silna motywacja. Musi postarac sie usmiercic 6000 baranow. Na spotakniu z pracodawca musi powiedziec, ze cale zycie marzyl o usmiercaniu baranow.

      • hehe no dobre dobre.. grunt to znaleźć motywacje..

Leave a Reply

