Przesilenie
by zyjewkraju

Zaczynam wątpić w nasz kraj. To, co się wokół dzieje, mnie – młodego człowieka, a przynajmniej lubię tak o sobie myśleć – nie napawa w żaden sposób optymizmem.

Postanowiłem więc wraz z narzeczoną, że wyjeżdżamy. Kierunek emigracji wielu podobnym – UK. Podjęliśmy decyzję o zwolnieniu się z pracy, zamykamy wszystkie nasze sprawy, sprzedajemy niepotrzebne ruchomości, albo też te, które ważą więcej w kilogramach, niż w sentymencie i nijak nie można ich ze sobą zabrać, ładujemy psa i jedziemy w siną dal, sprawdzić czy trawa jest bardziej zielona tam, gdzie nas nie ma.
http://zyjewkraju.wordpress.com/2014/03/21/przesilenie
Share this:
Press ThisTwitterFacebookGoogle

OPUBLIKOWANO: Marzec 21, 2014
FILED UNDER: Uncategorized
TAGI: anglia : emigracja : uk : wyjazd : zyjewkraju
4 komentarzy to “Przesilenie”
terraustralis
Marzec 21, 2014 o 12:17 pm
Zawsze mozesz wpasc do mnie do Australii.🙂

ODPOWIEDZ
zyjewkraju
Marzec 24, 2014 o 6:08 am
😀 Najpierw spróbuję UK, mam nadzieję, że tam będzie fajnie;)
Można wiedzieć ile czasu jesteś już w Australii? I jak wrażenia?

ODPOWIEDZ
terraustralis
Marzec 24, 2014 o 8:40 am
Ja juz jestem staruszek i w Australii jestem 33 lat (czyli tyte samo co przezyl Jezus)😉 W Anglii mam corke bo dostala lepsza prace tam niz w Australii ale nic sie na tym nie dorobila przez tyle lat. Pomimo ze prace ma legalna i pracuje na renomowanej uczelni.
Komorne blisko centrum jest tak drogie, ze pochlania spora czesc jej zarobku, ktory wynosi 25 tysiecy fumtow..
Probowala mieszkac w dalszej dzielnicy ale wtedy musiala dojezdzac o wiele dluzej.
Teraz dzieli mieszkanie 3 pokojowe z 3-ma osobami i nie wyglada na to ze dorobi sie wlasnego mieszkania.

terraustralis
Marzec 24, 2014 o 8:46 am
Jak trafisz na zlewozmywak to moze zarobisz z 15 tys. funtow co jest wielkie gowno na Anglie. Mozesz troche zaoszczedzic na powrot do Polski.
W takim ukladzie to moze lepiej dawac dupy pedalom. Lepsze pieniadze. Tylko uwazaj aby uzywali prezerwatywy.

Dalszy ciag orginalnego tekstu tu:
http://zyjewkraju.wordpress.com/2014/03/21/przesilenie

Leave a Reply

