No bo juz widac, ze Unia nie jest taka skora do dawania pieniedzy. A Rosja przycisnie Ukraine, szczegolnie podroza im paliwo i to ich wykonczy. Wtedy zrobi sie tam cos w rodzaju czarnej dziury. No bo ludzie musza jakos zyc wiec bedzie duzy napor na polska granice i duzo Ukraincow przeniknie. Tylko ze w Polsce tez nie bedzie tak slodko bo juz Rosja miesa z Polski nie kupuje. A Polacy na byciu Rusofobami tylko duzo straca. Cala Unia i tak musi kupowac gaz i rope z Rosjii wiec za bardzo Rosji nie zaszkodza.

A stosunek do Ukrainy to jest taki ambiwalentny. Szczegolnie Anglicy beda musieli przystopowac naplyw Ukraincow bo juz maja dosyc Polakow wiec po co im jeszcze Ukraincy?

Trzeba tez pamietac ze Ukraincy walczyli ramie w ramie z faszystami z Niemiec – wiec trzeba na nich uwazac.

Comments on: "Na Ukrainie zrobi sie niesamowita nedza." (2)

  1. Wszystko co piszesz to prawda. Ale wszędzie są porządni ludzie i bestie

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: