Mialem dobry dzien.

Mialem prace w sadzie jako tlumacz wiec sie czulem wazny. 🙂
Pogodzilem sie ze strata zony. Pomyslalem ze w jej oczach stanowie niska wartosc rynkowa. ALe sam uwazam ze stanowie wieksza wartos rynkowa niz ona bo jestem mlodszy i bardziej zaradny. Okazuje sie ze renty nie mozna trasferowac do Polski bo Polska nie ma podpisanej umowy o rentach, ma podpisane tylko uzgodnienie o emeryturach.
Wiec stosuja bardzo ostre kryteria przekazania renty do Polski. Trzeba byc albo umierajacym i powiedziec ze chce sie umrzec w Polsce badz stanowic 0% zdolnosci do pracy. Wiec nie wiem czy Wanda sie zakwalfikuje. Wszystko zalezy od lekarza do ktorego pojdzie.

Comments on: "Mialem dobry dzien." (6)

  1. osiwiony said:

    a hitlery mają podpisane🙂 znaczy Niemcy, ale nie znoszę ich języka to tam nie jadę🙂
    Mam pare dni wolnego, kryzys, brak exportu do uk; w środę wieczorem ładuje dopiero i jade znowu tylko że jest prawdopodobne stanie przez weekend w uk, pewnie załadują mnie na powrót dopiero z poniedziałek ;/ musze sie zaopatrzyc w jakies gazetki, ksiazke i filmy z yotube na zabicie nudy.
    Taka jazda to lipa trochę kabina jest mała, pasażer może się nudzić, moja jazda to dwa dni non stop w zasadzie od rana do wieczora. Lubię jeździć i to mnie ratuje.
    Chciałem ci pokazać zdjęcie jakie udało mi sie zrobić podczas jazdy tego mostu😀 no ale ta nowa technologia ma tak jak baba foch kaprys i **uj wie co jeszcze, nie działa! ;D więc nie pokaże ;]

    • To czujesz sie teraz wazny. Ojciec rodziny co zarabia.
      Kup sobie gazety. Czytac chyba umiesz🙂
      Ja najbardziej lubie Angore bo tresciwa – duzo w niej do czytania.

      • osiwiony said:

        kupuje angore i jeszcze ze dwie “najwyższy czas” to gazetka korwin mikke takie polityczne wolnościowe poglądy że to tak nazwe w wielkim skrócie. Kupuje jeszcze “nie” urbana bo jedzie po katolach równo😀 a ja też to robiłem😀
        Nie czuje sie ważny, właściwie nic sie nie zmieniło, ciągle w trasie. Z jednej strony fajnie sie robi coś co sie lubi a z drugiej tak sobie myślę o mojej przyszłości, no i nic ciekawego nie wymyśliłem ;(

      • Moze rob cos z komputerami bo jestes dobry w tym

      • A partnerka dalej pracuje?

      • ide poczytac a potem spac. Juz 22:20

Leave a Reply

