Comments on: "Australijskie wiezienie za 400 milionow dolarow." (75)

  1. wypas.. az czlowiek chcialby tam trafic hehe

      • dziś dobrze.. aczkolwiek odkąd czytam różne fora i strony niezależne, a później oglądam wiadomości to mi się smiac chce

        http://www.prawy.pl/z-kraju/5280-jak-ruscy-agenci-zabijaja-dyskusje-publiczna-w-polsce

      • A jednak Amerykanie podarowali Albanczykom Kosowo.
        Wiec sa obludni.🙂

        Stara rozwodzi sie ze mna to jestem troche podenerwowany. Raz wlozylem jednej babie kciuk do pochwy i juz 6 lat sie o to czepia.
        Okazalo sie ze jak kciuk to gorzej niz bym wsadzil penisa. Kurwa, nie wiedzialem. Myslalem, ze wsadzenie kciuka to nic strasznego. Zaraz potem poszedlem i go umylem.😦

      • hehehe nie pytam nawet o okolicznosci..

      • Wiesz, ze akurat trzymalem strzalke w powiadomieniach i nagle sie zrobila pomaranczowa bo napisales.

        Bylem wtedy na wycieczce do Grecji z Polski i dwie cichodajki zapuscily na mnie sidla. Czlowiek gglupi. Zgubila mnie chec rozpusty (cudzolozenia) A pismo mowi: Nie bedziesz pozadal zony blizniego swojego ani zadnej rzecyz, ktora jego jest.
        Ale to bylo 6 lat temu i sie wyspowiadalem.🙂

      • Nie wiedzialem, ze prezerwatywy w Polsce robia na miare i byla za ciasna. Wiec nie mialem przyjemnosci a cierpiec musze.

      • hehe tez nie wiedzialem ze sa na miare🙂 raczej chyba uniwersalny powinien byc, albo rozmiar ze wzgledu na rase🙂

      • jaka pogoda? bo u nas slonecznie jak zwykle🙂

      • pogoda ok.. 16 stopni gdzies.. ale od jutra ochodzenie ma byc.. deszcz ze sniegiem i takie tam inne apokaliptyczne klimaty🙂

      • o kurwa….to zona sie przeziembi

      • a co? do PL wysylasz ja?

      • macie lepiej…🙂 U nas to wstajesz i mowisz: No znowu kurwa slonecznie.
        A u was snieg sieknie z deszczem i od razu wiesz ze zyjesz.
        Zazdroszcze Ci.

      • ano… pod wzgledem zmiennosci to pogoda jest motywujaca🙂

      • jak najbardziej…musisz rano pomyslec czy wlozyc kalesony czy nie?? A unas uraniwolowka….znaczy sie zawsze tak samo

      • Dzisiaj bylem juz nad oceanem…troche wialo ale zjadlem rybe i frytki…Moze teraz pojade do swiantyni…Nieraz daja dobre kazania. Ostatnio bylo o cudzolozstwie…

      • a przeprowadziles sie juz?

      • Praktycznie to jeszcze nie sprzedalem domu ani nie kupilem innego bo nie nastapil przelew pieniedzy.
        A przelew jest zalezny od tego czy wszystko w domu dziala??? A ja dom podminowalem prawie…Bardzo duzo rzeczy nie dziala..Sam robilem elektryke i takie inne fikolki…Wszystko nielegalne..zupelnie jak w Polsce

      • Tu domy buduja tak “solidnie” aby przetrwal gora 50 lat bo wszystko ciagle burza. To daje duzo pracy ludziom.

      • Na przyklad rury od wody z miedzi sa obliczone na 10 lat a dom ma juz 26 to wiadomo, ze ta woda gdzies leci i nie wiadomo gdzie…

      • Nie wiem czy wybralem dobry dom. Teraz mam watpliwosci. Chentnie bym moze podmienil na inny ale dalem 2 tysiace dolarow zadatku to by przepadlo.
        Ale zawsze moglbym innemu gosciowi powiedziec aby obnizyl swoja cene o tyle co sie targuje plus dodatkowe 2 tysiace. Ale sam jeszcze nie wiem co zrobic.

      • dom jak dom.. dopiero jak pomieszkasz troche to sie przekonasz czy dobry.. ale na google widzialem ze tam bardzo malo podworka jest..

      • I w tym jest problem. Niby dla emeryta to w sam raz ale ja mam duzo donic i roslin.
        Kiedys duza dzialka to bylo 700 metrow kwadratowych ale tam jest tylko 450. Dom zabiera za duzo miejsca. Bo po co mi 4 sypialnie, 2 lazienki +2 salony dla gosci. ALe taki jest teraz standard i ciezko kupic maly dom.
        Zawsze moge chodzic na plaze.🙂

        Kilometr dalej sa wieksze dzialki ale tam niedaleko mieszkaja Aborygeni i to juz wtedy nie jest dzielnica luksusowa. Im dalej od Aborygenow tym lepiej i drozej.

      • o widzisz.. to ja tez wolalbym mniejszy dom a wieksze podworko.. no ale coz jakos tak widze ze jak juz wieksze podworko bylo to przewaznie basen tam jest hehe

      • Z tych nerwow to kupilem machorke i skrecam papierosy z gazety.

      • Jednak juz jesien bo czuje chlod po nogach. Trzeba wlozyc dlugie spodnie.

      • Zona jest bardzo patriotyczna..dotad nie mowi po angielsku….ciekawe jak jej pojdzie w Polsce???
        40 lat sie nia opiekowalem chuchalem, a teraz biedactwo pojdzie na duza fale…to ja uniesie.

      • moze nie ma telentu do jezykow ? ale w PL moze deprechy dostac..

      • Ja wiem ze dostanie tam deprechy ale ona jest naiwna bo mysli ze ja pojade tam na bialym koniu niczym Anders i poprosze ja znowu o reke.
        Mialbym sie znowu zakochac….
        A moze wykorzystuje sytuacje i chcialaby mieszkac w Polsce ale nigdy by nie wspomniala a tak to sie odwazyla. Juz ma plany zapisac sie do Wasza Partia Palikota…(wiem ze ich nie lubisz)

      • no to sie zobaczy.. a Palikoty to najgorsze co moze byc w polityce.. czyli brak wlasnych pogladow, bo Palikot kiedys byl za kosciolem (teraz z nim walczy) i bardziej liberalny.. a teraz socjalista.. i jeszcze te pseudo jednostki ludzkie po transformacjach.. choc w Australii jest ich wiecej

      • Nie rozumiem o tych pseudo jednostkach ????

      • pseudo jednostka ludzka to taki poseł Grodzki ktoremu zdaje sie ze jest kobieta i chyba ma problem z samookresleniem..

      • chyba skrece papierosa i pojade na msze. Im wiecej bodzcow tym bardziej uwaga sie rozprzasza i nie musze myslec o przyszlosci. Wroce gdzies o 10-tej naszego czasu to zajrze tu. Teraz jest 17:35
        Troche mnie meczy ze tam za malo tej dzialki. ALe mam tam garaz na 2 samochody. Tez niepotrzebne no samochod mam jeden a i tak go prawie nie uzywam

      • spoko.. idz na msze.. moze cos ciekawego bedzie🙂

      • wrocilem. nudy. godzinne modly mogly byc ale jak mialo byc kazanie o chojnosci to wyszedlem. To juz wole papieza Franciszka.
        Ja szczodry czy chojny to nie jestem ale ja jestem niby na spodzie spoleczenstwa.
        A tak w sumie to nieraz ciezko mi zrozumiec jak ktos na zasilku $1600+ drugie$1600 zona – nie moze za to wyzyc????

      • a to zasilek nie jest jakos uwarunkowany? mozna do niego dorabiac?

      • Mozna byc na zasilku cale zycie i wieku emerytalnym dalej go pobierac jako zasilek emerytalny. Zmienia sie tylko nazwa a instytucja placaca jest dalej ta sama czyli panstwo. Tak samo bedac na rencie pochodzi z tego samego zrodla.
        Dorabiac mozna troche a powyzej pewnego pulapu zmniejszaja zasilek.
        Teraz bardziej pedza do pracy i uprzykrzaja ludziom zycie.🙂
        Ale sa pewni ludzie, ktorzy nigdy nigdzie nie dostana pracy bo wystarczy na nich popatrzec i od razu wiadomo, ze taki pracy nie dostanie. Niemniej scigaja tez teraz takich. Ale i tak nic nie poradza jak ktos ma zly wyglad i zaden pracodawca go nie przyjmie.
        To teraz ich tak nekaja, ze wysylaja do prac spolecznych. Jak odwali troche godzin to juz przestaja sie czepiac.🙂

      • Kiedys moglem byc w Polsce pol roku i placili a teraz mam limit 6-u tygodni. I po tym okresie przestaja placic.
        Zawsze moge zadzwonic z Polski na ich koszt, ze matka umiera. Matka umarla wiele lat temu ale oni nie sprawdza. Niemniej nie moge latac do Polski i za kazdym razem dzwonic ze matka umiera bo moge ja usmiercic tylko raz. Potem po zawodach.
        Ale jak osiagasz wiek emerytalny 65 to mozesz sie przeniesc na stale do Polski i beda placic. Wiec mojej zonie bardziej by sie opalcalo jakby poczekala 2 lata i dopiero wtedy wyjechala.

      • o widzisz ciekawe zaleznosci.. u nas nie wiem juz jak to bedzie jak bede mial na emeryture isc.. nie wiem czy nie pierdolnac tym ZUS-em i nie zastrudnic sie na smieciowa umowe a reszte odkladkac.. polczylem ze jak bede odkladal to co mi ZUS zabierze to w momencie przejscia na emeryture bedzie tego przeszlo 400tys, przy zalozeniu, ze nie dostane podwyzki, ani ze nie bede zarazbial mnie, a do tego policzyc odsetki od tej kwoty jakie mozna na zwyklym koncie dostac..to juz jest roznica.. a jakie sa szanse ze ZUS wyplaci? moze do tego czasu bedziemy czescia federacji Rosyjskiej a tam nie wiem czy maja taka instytucje..

      • Wiekszosc starych Polakow teraz wraca do Polski i wtedy dostaja zarowno polska emeryture jak i australijska. Najlepiej to ma wtedy polska rodzina takiego czlowieka. Dziadzio dostaje Alzeihmera. Daja go do domu starcow a oni zyja z jego emerytur. To sie duzo rodziny z tego wyzywi.
        Najwazniejsze aby dziadzio lub babcia za szybko nie zmarli. 🙂

      • znam rodzine co tak robili.. babcia emeryture dostawala a oni ja przejmowali.. ale babcina troche niedomagala na starosc i zamiast jej leki kupic by zyla dluzej, to towarzystwo przechujlalo i sie szybko skonczylo… bo babcina umarla..

      • No widzisz. Zrobili blad. A moglaby zyc 150 lat. 🙂
        Takie film Hitchcocka byl Psycho co facet ubieral kostuche w kiecke i mowil jej glosem i niby ona mordowala.

      • Mam znajomego w Kanadzie co ma prace kontraktowa w USA – serwisuje elektrownie na calym swiecie. Wlasnie leci do Arabii Saudyjskiej. Jego zona wyklada na uniwersytecie w Kanadzie. Po roku co rok wypoczywaja na poludniu Francji a on jeszcze lata po Afryce. A razem emigrowalismy.
        To ja dla niego to jestem wielki dziad.
        A w sumie to nie narzekam na zycie. Co 2 lata moge latac do Polski i podrozowac po Europie ale z Rainbowtours. On uwaza ze to dziadostwo bo leci do Francji i od razu wynajmuje samochod.
        Wiec jednemu jest dobrze a drugiemu jeszcze lepiej.
        No ale w Polsce sa i milionerzy. Ale ja jakbym tam zostal to bylbym kloszardem bo pracowalem w Ursusie.

      • Usrusa nie ma juz.. choc moj tesciu ma takiego i obsiewa pole, swoja droga to sa dobre ciagniki, jezdza juz tyle lat.. a jakby teraz chinskie gowno zrobili, to sie rozpadnie po 10 latach..albo po 5🙂 kumpel ma samochod od nowego i ma tylko 40tys przejechane i sie zaczyna sypac gowno jedne..

        a z tym emigrowaniem.. to zawsze czlowiek nie wie jak trafi.. grunt, ze Ty jestes zadowolony i oni tez.. a ja dzis wysylam CV do Perth http://www.seek.com.au/job/26123885

      • Na powaznie?
        Czegos takiego to nie dostaniesz. Takie ogloszenia to daja chyba dla picu. Juz tam maja swojego czlowieka i daja ogloszenie aby dobrze wygladalo ze ich kandydat mial duza konkurencje a jednak byl najlepszy.🙂

      • ano zobaczymy…

      • Ursus jeszcze jest. Produkuja chyba z 10 ciagnikow rocznie.🙂

      • Juz prawie 22-ga to ide na gore poczytac o historii kosciola.
        Do jutra.🙂

      • Za duzo juz ludzi przyjechalo do Perth. Wszedzie tloczno. Nie podoba mi sie.
        Ale do Polski nie wroce bo za zimno i drogo sie tam robi. Niektore rzeczy kosztuja juz wiecej niz w Australii.
        No i opieke medyczna mam lepsza jak na razie.
        Jak patrze w wiadomosciach to codziennie kogos usmiercaja – szczegolnie we Wloclawku. ALe to takie dziadoskie miasto.

      • Dzieki. No to widzisz, ze sie zageszczam w odpowiednim kierunku – czyli tam gdzie inni tez chca mieszkac.
        Dziendoberek. Moze jeszcze spisz?🙂

        Nic tylko wyemigruj do Perth to ci pomoge.🙂
        Jestem ekspertem od tego jak najwiecej wyrwac od panstwa. Chociaz moglbym chodzic do dobroczynnosci i mowic, ze nie mam na chleb i by mi dali konserwy miesne to nie musialbym wydawac zasilku. Moze tak zrobie jak zona wyjedzie?🙂
        A cala kase z zasilku przeznaczac na podroze. Niby bylem w roznych stronach Francji ale jest tam wiele miast w ktorych jeszcze nie bylem. Cale zycie przede mna. Jakbym dozyl setki toby znaczylo ze mam jeszcze 40 lat przed soba. To kupa czasu. Trzeba zyc dla przyjemnosci – wtedy czlowiek dluzej zyje.
        Ci co sie martwia dostaja raka. Moj brat bardzo sie martwil bo utopil pieniadze w nieruchomosci w Milanowku pod Warszawa. Teraz stoji opuszczone i sie rozpierdala.🙂

      • Widzisz…zona mi podpowiedziala, ze w dobroczynnosci daja bony na zywnosc i sie tymi bonami placi w normalnym sklepie.
        Co roku wakacje we Francji..hmm da sie zrobic🙂
        Zycie..jak ja cie kocham… (ktos tak spiewal???)
        poszukam na youtube…

      • ja juz na nogach.. dobrze kombinujesz z tymi podrozami..i dobrze ze wyjechales z PL moi rodzice sa przed 60-tka i poki co nie w glowie im podroze.. jeszcze jakis kredyt na dom maja..wiec lekko nie jest..

      • Wiem, ze nie jest lekko.
        W jednych czesciach swiata gloduja a w innych odpierdala ludziom od nadmiaru pieniedzy i je wydaja na wszelkie pierdoly.
        Nawet ja nie jestem bez skazy.😦 Kupuje te rozne pierdoly na Bali i potem nie mam juz miejsca gdzie to postawic.

      • Najlepsi sa Aborygeni. Jak im brakuje pieniedzy a brakuje ciagle bo pija duzo alkoholu to taki potrafi wejsc ci do domu nawet jak widzisz i ucieknie z czyms…Policja nie ma na nich sposobu. Jak ich zamykaja do wiezienia to sie od razu wieszaja bo brak im powietrza. Wiec sa na nich taryfy ulgowe.🙂

      • Bylem rano w mojej nowej dzielnicy i kombinuje czyby nie podmiec z tgo co kupuje na ten:

        http://www.realestate.com.au/property-house-wa-quinns+rocks-115992131

      • Juz mi sie pierdoli. Nie wiem co zrobic? Jak zrezygnuje z tamtego to strace zadatek $2000.

      • Wiesz co do tej dzialki ze mala. To ja teraz mam tylko 306 metrow kwadratowych ale na tym stoji dom pietrowy ale maly bo ma tylko 75 metrow na dole i 75 na gorze. Wiec jak odjac 75 od 306 to jeszcze troche zostaje. A nad tym oceanem to dom parterowy ale dzialka sama wieksza bo 450 metrow.
        Moze to i dobrze bo woda droga wiec nie mozna nic posadzic. I wprowadzili ograniczenia ze nie mozna juz uzywac automatycznych zroszaczy. Trzeba stac z wezem w reku i codziennie podlewac. To duzo roboty codziennie.
        Poza tym jak tak goraco to nie chce ci sie siedziec na zewnatrz przez pol roku.

      • Mam duzo teraz tlumaczen dla takich z Polski. Ci z Australii to zadaja pytania z ksiezyca.🙂
        Na przyklad sa pytania: Czy dziadzio ostatnio nabyl jakies akcje na gieldzie???? 🙂
        Takie tlumaczenia czesto trwaja godzine bo wypytuja sie o rozne inwestycje finansowe. Niektore to ja nawet nie wiem ja to sie nazywa po polsku???
        Na przyklad takie gdzie inwestujesz w obstawianie czy ziarno na swiecie pojdzie do gory czy do dolu?🙂
        No ale jak chce im sie meczyc takiego staruszka to ich sprawa.🙂

      • ide zapalic. Jak zrobie sobie smolucha to od razu czuc pluca.🙂

      • Talentu do jezykow to rzeczywiscie nie ma.
        Ja za to mowie nawet po wegiersku. 🙂

      • Moze za bardzo trenowalem penisa wtedy przed wystepem?????

      • Jednak celibat ma sens.. wypranie w reku nikogo nie skrzywdzi….

  2. Co na to mowi Ewangelia Swietego Jana i listy faryzeuszy do Fenicjan? 😦

Leave a Reply

