No bo jak sa gdzies niepokoje to inwestorzy wycofuja sie z pobliskich krajow.
Polska waluta jest pompowana do gory przez spekulantow z zagranicy.
Jak Rosja wkroczy na Krym, ktory byl rosyjski dopoki Chruszczow nie podarowal go Ukrainie, to Polska moze wejsc do Lwowa🙂 ALe co jak wtedy Niemcy wkrocza do Wroclawia i Szczecina.
W sumie to Wroclaw by miastem niemieckim przez 800 lat…po drodze byl troche czeski.
A Szczecin to moze kiedys byl polski ze 100 lat ale to bylo w sredniowieczu. Wiec trudno mowic ze to Ziemie Odzyskane. Raczej Zdobyczne.🙂

Ale we Lwowie i tak nie zostalo tylu Polakow co Rosjan na Krymie. Wogole wschodnia Ukraina jest rosyjsko jezyczna.

Jezeli Unia przyjmie do siebie Ukraine to sie wtedy rozleci bo Niemcy nie sa juz w stanie pompowac pieniadze do Ukrainy.

Comments on: "Ciekawe jak sytuacja na Ukrainie wplynie na polska gospodarke?" (4)

  1. jesli Rosja wejdzie na Krym to zachodnia Ukraina bedzie chciala odzyskac ziemie jak okolice przemysla, chelmszczyzne i takie tak.. o tym juz prawicowi dzialacze mowili podczas ostatnich wystapien we Lwowie.. nasze media o tym milcza no bo teraz trzeba ukraincow zalowac i pomagac, ale zwiazkowcy ukrainscy w polsce nie uznaja masakry bandrowcow na polakach za zbrodnie (a sa oplacani z polskich podatkow) i tak w kolo.. kazdy bedzie chcial swojego a to juz nie to co 100 lat temu.. zal mi ukraincow, bo tez mam tam duzo rodziny, ale dla nas najwazniejsza jest Polska i nasz interes..

    • To nie ciekawie. Moze zlotowka spadnie to moja zona skorzysta.🙂 Nie to zebym Polsce zle zyczyl ale jak zlotowka byla spadla to polski ekspot bylby bardziej oplacalny a straca tylko ci jada na wczasy za granice.
      Ale jak wezma wczasy w Polsce to sama korzysc dla Polski tez.

    • Najpierw sie kotlowalo u Arabow a teraz blizej Polski. To wszystko z biedy. Ludzie walcza i umieraja bo nie maja za co zyc.
      W 1970 umierali Polacy – tez z biedy. Jak powiedziec jakiemus z zagranicy, ze Polacy umierali wtedy bo kielbasa podrozala to nie miesci sie nikomu we lbie.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: