Dziesiejszy dzien obfitowal w niesamowite…kupilem nowy dom a jednoczsnie nie wiem czy go mam ale zanim rozwine temat to skrece sobie papierosa i wypale na zewnatrz…
Zaszalalem i kupilem torebkie tytoniu bo mam bardzo stresujace przejscia.
Stwierdzilem ogolnie, ze facet, ktory gra powaznie na gieldzie i nie zrobi danego dnia miliona dolarow, potrafi byc tak samo zestresowany jak ten, ktoremu brakuje 10zl na wypicie flaszki.๐Ÿ™‚
Za nowy dom nad oceanem zaofiarowalem 505 tysiecy dolarow ale Chiczycy, ktorzy podpisali kontrakt kupna naszego domu chca inspekcji specjalisty budowlanego jako ze ja w ramach radosnej tworczosci pozmienialem wiele rzeczy w naszym domu i nie zatwierdzilem ich w nadzorze budowlanym wiec jezeli spec budowlany dokona inspekcji i stwierdzi, ze moje zmiany nie sa wystarczajaco solidne to wtedy kupujacy nasz dom sie wycofaja i trzeba bedzie szukac nowych i wtedy niby kupiony przeze mnie nowy dom nie bedzie kupiony.
Jedni agenci twierdza, ze nie ma co sie bac bo on tylko sprawdza czy glowne sciany nie sa popekane ale nasz agent twierdzi, ze moze sprawdzic dokladnie doslownie wszystko. A ja jak zmienialem zyrandole to podlaczalem je do pradu sam i jak zacznie tam weszysc to latwo wykryje, ze polaczenia elektryczne nie sa fachowe. Ale to najmniejsza rzecz zrobiona niefachowo przeze mnie.
Po prostu jak przestalem pracowac na pelen etat to musialem ciac koszty i robic wiele rzeczy samemu. A tutaj ludzie uzywaja do wszystkiego fachowcow a fachowcy sa niesamowicie kosztowni.

Comments on: "Dziesiejszy dzien obfitowal w niesamowite…kupilem nowy dom a jednoczsnie nie wiem…" (22)

  1. gratuluje kupna.. kiedy parapetowa?

    • najpierw doczytaj reszte postu. ๐Ÿ™‚

      • oj tam trzeba byc optymista..

      • Jak moge byc optymista jak rozrylem caly dom…poprzestawialem okna i sciany….to mnie nadzor budowlany dopadnie.
        A poza tym to moze i dobrze jakby nasz sie nie sprzedal. Wtedy mialbym dalej zone. A tak to sie zanudze. Bede musial sobie kupic jakiegos malego pieska. Tylko ze kto bedzie sie nim opiekowal jak bede co 2 lata w Polsce.
        Moze bym sie oglosil, ze pobyt w Australi za friko za opieke nad psem.๐Ÿ™‚

      • U nas takich luk nie zostawiaja a szkoda. Chcialbym sam zasiac tyton. Nawet dostalem nasiona od jednej dziewczyny ale nie wzeszly wiec musialy byc przeterminowane.๐Ÿ˜ฆ ALe nawet jak wzejda to nie koniec na tym. Tyton trzeba jeszcze fermentowac. A to juz nie wiem jak.
        Poszedlbym na calego i zasial marichuane. Ale potzrebuje zaswiadczenie od lekarza, ze to na cele medyczne ale chyba w Australii to jeszcze nie obowiazuje. Poza tym musialbym miec Parkinsona a to moge miec bo matka zmarla na Parkinsona a brat nie to znaczy, ze Parkinson wypada na mnie.๐Ÿ˜ฆ

      • Parkinson chyba z dwojga zlego lepszy niz Alzheimer… ale farmacja idzie do przodu i predzej czy pozniej cos znajda na to..

        a tu ciekawy artykul tez : http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=%2F20140224%2FLUBLIN%2F140229739

      • No tak ale ja mam 59lat to nie ma duzo czasu aby cos wynalezli a potem musza to przetestowac na szczurach i wreszcie AMerykanie szukaja w wielu krajach frajerow co chcieliby byc krolikami doswiadczalnymi. Ja sie raz zglosilem na ten Bezdech w nocy ale zdyskwalfikowali mnie z powodow etycznych.๐Ÿ™‚
        ALe na dobrze wyszlo. Zamiast baterii pod gardlem i koniecznosci noszenia ze soba laptopa co by ta baterie uruchamial, zrobiono mi operacje. Tylko ze mam teraz murzynski nos.๐Ÿ˜ฆ

      • druga sprawa tez zastanawiajaca jest taka jak podjeda konertny farmaceutyczne do takiego leku na raka/parkinsona/aids i takich innych ciezkich chrob, wiadomo ze leczenie sie ludzi na te ustrojstwa powoduje duzy ruch w interesie i to jest tak jak z pewna roslina z ktorej mozna wyprodukowac lek na uzalezniania jak narkotyki/papierosy/alkohol, ale na przyklad jak naukowcy w USA testowali i dochodzili do pewnych konkluzji to im cofnieto finanansowanie.. zobaczymy jak sie to potoczy

        http://odkrywcy.pl/kat,111406,title,Halucynogenna-roslina-leczaca-z-uzaleznien,wid,14414442,wiadomosc.html?smg4sticaid=612447

      • To wszystko domena ogromnych koncernow farmaceutycznych takich jak w USA lub Szwajcarii.
        Testuja jakis nieudany lek na watrobe a komus nagle rosna wlosy na lysinie i wtedy robi sie wielki bizness z tego. Ale mi z takiego nowe wlosy nie porosly. Nie jestem lysy ale pomyslalem, ze keidys to mialem taka gesta czupryne to kupilem sobie buteleczke plynu za $100. W aptece powiedziala.: prosze wytrwac w kuracji,,,, napewno po pewnym czasie bedzie efekt a efektu nie bylo wiec poszedlem z reklamacja. Mowie: chce moje $100 z powrotem a ona :gowno. Moze Panu potrzebna jeszcze nastepna buteleczka i efekt sie pojawi. Ale zbastowalem.
        Potem reklamowali w TV tez jakis plyn i taka pierdole z laserem aby sobie naswietlac leb. Juz na to nie poszedlem. Myje wlosy plynem do mycia naczyn i osiagam niezle efekty. Taki plyn to myje i dezynfekuje. Wiadomo moze po glowie chodza jakies kuzynki wszy? Powiedzmy cos takiego jak wesz a 100 razy mniejsze? i to plyn do mycia naczyn zabija. I oto chodzi. Moze powinienem otworzyc koncern?

      • chyba lepsze od koncerny byloby przestawicielstwo medyczne.. wciskasz lekarzowi leki on robi lojalke, a Ty zgarniasz prowizje i masz na wyjazd na Bali๐Ÿ™‚

      • Bali juz mi sie znudzilo. Nie maja juz nic co moglbym u nich kupic. To znaczy mam wiecej ich towaru niz im zostalo u nich samych. Plaze maja paskudne. Nie umywaja sie do australijskich.
        Wszedzie dziewczyny co chca cie masowac. Godzina masazu 5 dolarow. ALe ja nie lubie jak ktos mnie dotyka.
        Co 5 metrow na ulicy stoja po piec i powtarzaja; Masaz, masaz, masaz. A ja: Pierdol sie!
        ALe to niegrzecznie i nieetycznie tak mowic bo jak ona nie nie pomietosi jakies starecialo jak moje to nie ma co jesc.

      • Jest 21:40 to musze przestac sie naswietllac monitorem komputera bo nie bede mogl spac. Jak kupowalem ostatnio duzy monitor bo poprzedni mi siadl to nie myslalem ze taki duzy monitor tak bardzo bedzie walil po oczach.
        Jeszcze nie obejrzalem dziennika Polsatu ale zostawie na jutro o jak znowu bedzie o jakiejs mordujacej dziecko albo facecie co zabil rodzine to nie bede mogl zasnac. Jestem taki uczuciowy…
        Za male pobocza robia ba drogach w Polsce bo oszczedzaja ba asfalcie a piesi w malych miejscowosciach wola isc po asfalcie niz po ziemi. No i prosza sie o klopot. Zawsze jakichs takich samochod skosi. Az dziw ze jakis Tir po nich nie przejedzie..wtedy byliby calkowicie rozplaszczeni na asfalcie…
        Lpeiej poczytam cos o morderstwach..to mnie uspokaja przed snem.๐Ÿ™‚

      • ja spedzam tez za duzo czasu przy kompie.. Ty przynajmniej we wczesniejszych latach byles pozbawiony naswietlanaia, moje pokolenie dopiero bedzie naswietlone na maksa..

        jesli masz mozliwosc to zamiast polsatu ogladaj wiadomosci na tv republika, albo superstacja..

      • ja nie ogladam na necie tylko w TV -jedyna wada to dziennieki sa o dzien opoznione ale mi to nie przeszkadza.
        Jakbym chcial ogladac na necie to musialbym wykupic wiecej szybkiego netu. Zamiast $30 na miesiac musialbym placic ze $70. Poza tym ja nie mam komorki bo nie mam do kogo dzwonic. A jak skoleji shcesz nt bezprzewodowy to musisz miec jednoczesnie komorke. To razem z komorka to by mnie tyle wynioslo ze nie moglbym latac na Bali ani do Polski. Wiec wole latac niz miec komorke i szybki internet.
        Czesc ide przygotowac sie do snu. Musze polknac pierwsze tabletki co mnie lekko sparalizuja a za godzine wiecej aby miec szybszy odlot.
        Czesc. Do jutra.

      • Moze islam nie taki zly. Wysadzasz sie i idziesz do raju a tam 9 dziewic…..milo pomarzyc

      • Na Google Earth wstaw adres:
        17 Lorient Pass Quinns Rock, Western Australia

        To moj niby nowy dom. Popatrz na ocean.๐Ÿ™‚

      • no niezล‚y niezล‚y..duzy metraz??

        ja tez sie przymierzam do zmiany lokum ale pewnie planuje wydac gora 300tys pln wiec to 100tys dolarow australijskich..z tego co widze po kursie dzisiejszym hehe

      • Nie odzywales sie dlugo wiec mysle sobie: Pewnie zranilem jego uczucia religijne albo co…lub dume narodowa bo ja czasami wyjezdzam z rzeczami troche za bardzo.๐Ÿ˜ฆ

      • hehe a sam nie wiem ostatnio jakis bierny jestem w odpisywaniu na rozne posty.. a u mnie z religia i duma jest dobrze.. mam duzy margines ‘bledu’ hehehe

      • To o.k.
        It’s o.k then.๐Ÿ™‚ To musisz sie doksztalcac w czytaniu Biblii. Zapros Jechowych. Czytaja Ci za darmo a ty tylko sluchasz. To dobry sposob na leniwych.
        Nie muisz przechodzic na ich odmiane Chrzescijanstwa a co w Biblii cie doksztalca to twoje. Listy do Koryntian sa raczej takie same u nich i u ciebie.

      • ano ostatnio Jehowi w sobote pukali do mnie i w sumie podziwiam ich ze chca chodzic i szerzyc swoja wiare,.. w zasadzie jak czlowiek nie ma czasu to luz.. i nie ma problemu zostawia ci straznice czy jakis inne cos.. a pewnie jak islamczycy beda szerzyc swoja to albo przechodzisz na islam albo wypierdalaj..

Leave a Reply

