Chlopak tyra na tirach… 🙂 i fish&chips mu nie smakuje.

Comments on: "Cos ostatnio nie slyszalem nic o Osiwionym….." (8)

  1. 😀 czesc, widze ze internet ciebie ratuje bo bez tego byś ześwirował, mnie też ratuje tak samo🙂

    pewnie wiele osób tutaj zastanawia się o kogo Ci chodzi😛 Tak czy siak jeżdżę ciągle do UK, zaleta taka że nie ma człowiek czasu na myślenie o głupotach, depresjach itd.

    Mój najnowszy pomysł na święty spokój: chatka w Polsce, prąd z turbin wiatrowych wodnych itd. Prąd mógł sprzedawać elektrowni🙂 i z tego żyć. Wiem, głupi pomysł. UK to jednak ma brzydki klimat z kolei AU ma pustynny klimat też chyba by mi się nie spodobało.

    Nie stresuj się bo stres zabija i po co to.

    • Wcale nie jest tak, ze nie moge zyc bez internetu. Czasami nawet mysle, ze jak bede musial za niego placic tylko sam to moze bym sie odlaczyl.🙂
      Nie mam za duzo korzysci z netu. Co innego jak bym mial internet bezprzewodowy !!! Ale ja nie mam nawet komorki a warunkiem takiego internetu jest posiadanie komorki.
      Nie mam komorki bo nie mam do kogo dzwonic. Poza ty jest to droga impreza a wole zbierac pieniadze na podroze.
      Co do pradu z turbin wiatrowych czy wodnych to u nas na poczatku panstwo wykupywalo taka energie a potem sie wypielo wiec ryzykowne przedsiewziecie.

      Co do Australii to i tak nie masz wyboru bo nie masz kasy. A w Anglii to co bys robil jak jestes prawie analfabeta? No zartuje. Ale wyksztalcenia to za bardzo nie masz. Musialbys charowac na zmywaku.
      A jestes pyskaty to szybko by cie wyleli.🙂🙂🙂
      ALe masz sobie chlopie jezdzac tym tirem.🙂

      • widze ze nic sie nie zmieniłeś zarośniety starcze🙂 to dobrze, czyli wszystko z toba w porzadku.

      • Myslalem, ze odpowiesz z przeklenstwami i wulgarnymi inwektywami a Ty zrobiles sie kulturalny. Ktoby pomyslal. Osiwiony nie rzucajacy kurwami.
        Mogles znowu napisac mi : Ty stara mendo stojaca nad grobem a Ty nic w tym stylu.
        Podwiozlbys mnie tirem z Polski do Anglii?
        Masz za to 3 noce i dnie wypoczynku w Milanowku.🙂
        No bo biletu lotniczego do Australii to nie moge Ci kupic bo jestem na socjalu. Niby mam kase ale wole za to sam gdzies poleciec.
        Cala twoja kukulcza rodzine tez nie moge przyjac w Perth bo to bylaby dla mnie duza niedogodnosc.
        Kaucji za Ciebie nie moge wplacic nawet jakbym chcial (a nie chce) bo Urzad Emigracyjny nie zezwala na to. Kaucje moze wplacic tylko osoba aktualnie pracujaca.
        Cjentnie skoczylbym tez do Amsterdamu i popalil troche trwaki w kawiarni bo tam mozna legalnie.🙂

      • Musiales dostac duzo oglady przez prace na tirze. Pewnie ci sluzy praca wogole. Jestes 100% pelnowartosciowym obywatelem bo utrzymujesz teraz kukulcza rodzine. A to sie chwali. Tylko rzadszy teraz seks z Kasia. No ale pewnie przejezdzasz kolo Amsterdamu a tam panienki siedza rozebrane w oknach.
        Ale sie marnujesz bo jestes dobry na komputerze.

      • A jaka twoja obecna diagnoza sytuacji w Polsce. Zlotowka spadnie czy pojdzie do gory? Bo to wazne dla mojej zony.🙂

Leave a Reply

