Nie nie u Walerii. I jednoczesnie chcialbym powiedziec stanowczo, ze ja Walerii nie posuwam (dla tych co nie rozumieja to taki eufemizm🙂
Wiec mialem prace tlumaczeniowa wyjazdowa a taka praca placi wiecej. Ze tez tak sie ludzi czepiaja rozne urzedy. Pracowala sobie taka Polka iles lat szyjac na maszynie w Australii ze az kark jej odskakiwal.Uszyj 600 kolnierzykow dziennie a bedziesz wiedziala o czym mowie.
Przez to taka osoba sie zdegegenerowala i ma do dupy kregoslup a teraz socjal domaga sie aby bedac polamana czyscila biura 15 godzin na 2 tygodnie zamiast 10 co juz robi. Podczas gdy ona wiecej nie moze.
Nie jest tak, ze wszyscy Polacy to oszusci. Duzo jest uczciwych i sami zgotowali sobie taki los.
Nie oplaca sie byc uczciwym. Ja osobiscie mam w sobie takie warszawskie cwaniactwo chyba czym nie powinienem sie chwalic. Ale tak naprawde to mam wiele rzeczy serdecznie w dupie.
Malo rzeczy mnie rusza. Obserwuje swiat i widze jak wielu ludzi niepotrzebnie komplikuje sobie zycie. Ja widze jak mogliby tego uniknac ale ja tez widze, ze nie oplaca sie im nic doradzac bo oni najczesciej skazani sa na taki los. Jezeli ktos wierzy w Boga to wtedy mozna to parafrazowac, ze Bog chce aby sie meczyli. Taki wyznaczyl im los. Moga zawsze uznac, ze to ich droga do swietosci🙂

Leave a Reply

