Do pewnego stopnia to prawda ale nie zawsze. Jezeli kobieta jest atrakcyjna i zgrabna a facet z duzym brzuchem i niedomyty to czesto wtedy kobieta go zdradza.🙂

No ale z grubsza to prawda, ze od kobiety bardziej sie wymaga pewnych rzeczy co do ciala.
Tylko, ze na przyklad w takiej Serbii czy Chorwacji a nawet w Polsce to duzo kobiet jest grubych i wcale nie mysli aby schudnac. Bo taka baba to jest przewaznie ze wsi i silna kobieta jest w cenie bo jak kon padnie przy orce to sie do pluga zaprzega babe i sie orze. Wiec oczywiscie, ze ona musi miec odpowiednia kubature. Jeden cyc u niej to z piec kilo.
Tak jest czesto tez w Niemczech czy Holandii. W Holandii to jak byla kiedys bieda to faceci wyplywali na morze a baby musialy same obrabiac pole. Wiec jeszcze dotad wiele z nich jest bardzo wielgachnych. Znalem tak jedna Holenderke co miala na imie Inike. Byla bardzo ladna. ALe jak ja zobaczylem w wieku 50 lat to prawie jej nie poznalem. Kiedys byla zwinna, ladna dziewczyna. A potem zmienila sie jak tur. Wiec taki facet jak sie zeni to duzo ryzykuje bo czesto nie wie, ze jego ladna szczupla zona zrobi sie taka okropna. No ale przeciez jej przez to nie opuszcza. Seks idzie na odstawke a facet znajduje inne przyjemnosci jak picie piwa z kumplami.
Idealnym rozwiazaniem jest to ze jak facet sie zakocha w jakiejs to powinien popatrzyc na tesciowai ze jego ukochana moze byc taka sama. Niekoniecznie, bo moze genetycznie przypominac ojca lub babke. Trzeba patrzec tak jak u psa. Jak pies ma grube lapy to znaczy ze to bedzie duzy pies a jak male to taka psinka. Wiec jak sie facet zakocha w dziewczynie to powinien patrzyc na szerokosc ud i jak grube kosci ma jego wybranka. Jak uda bardzo szerokie i grube kosci w mlodym wieku to znaczy ze to bedzie duze babsko. Ale zaden facet tak nie patrzy. Bo jak sie zakocha to on wybranke idealizuje.
Ale jest czesto cos za cos. Na przyklad znajoma Ala trzyma sie chudo ale jednoczesnie kupuje sobie bardzo drogie stroje i Rysiek jej maz musi na to zapierdalac. On sie wreszcie przekreci. Wiec czy ja wiem Czy to takie oplacalne miec szczupla babe ubrana w super ubrania a samemu zapierdalac tak ze mu serce stanie?????
Wiec wiekszosc facetow ma na starosc baby opasle. Wiec nie ma Marysiu tak duzej dyskryminacji. Te baby maja gdzies aby wogole sie odchudzac. Chodza takie ropuchy…te Mochery. Facet odwala kite wczesniej. A gruba baba zostaje.
Jak sie zostaje prezydentem Francji to od razu mozna miec taka zgrabna kobietke jak na przyklad Carla Bruni. Prezydent Holland tez juz sobie wymienil na nowy model.

Ale i jest w druga strone. Zgrabne ladne dziewczyny czesto nie chca miec jakiegos ochlapusa, tylko tez kogos ladnie zbudowanego. Chyba ze ochlapus jest milionerem. ALe wtedy oni tez ardziej dbaja o siebie.

%d bloggers like this: